65. Cute situation with Liam:

144 14 13
                                    

-Liam, gyere segíts!-kiáltottad el magad. Éppen sütit sütöttél, és nem érted fel a polcot ahol a liszt volt.

-Itt vagyok Gyönyörűm!-lépett melléd.

-Vedd le a lisztet légyszíves! Én nem érem fel!-nevetett el magad. Ő meg egy könnyed mozdulattal levette az említett hozzávalót.

-Én is magas akarok lenni!

-Ne akarj, te így vagy tökéletes!-mondta miközben hátulról átölelve Téged, egy puszit nyomott a nyakhajlatodba.

-Ez elképesztően nyálas volt!-nevetted el magad ismét.

-Amit mondtam vagy a puszi?-csatlakozott ő is a röhögéshez.

-Hülye!-mondtad, majd egyszer csak arra eszméltél fel hogy egy marék liszt zúdul az arcodba.

-Te megdobtál liszttel!-szólaltál meg hitetlenkedve.

-Végem van, ugye?-kérdezte.

Te nem válaszoltál, egyszerűen csak rádobtál egy adag lisztet. Itt pedig kezdetét vette a csata. A végén már a tojások is beléptek a játékba, úgyhogy jól néztetek ki. Hirtelen pedig egy vékony hangot hallottatok meg az emeletről.

-Apuuu, nem értem a matekot!-szólt a kislányotok sírós hangon.

-Na menjél te matekzseni, aztán segítesz kitakarítani a konyhát!-mondtad Liamnek, ő pedig nevetve felfutott a lépcsőn.

























Ez kicsit befejezetlen lett vagy mi de remélem azért tetszik

1𝘋 𝘱𝘳𝘦𝘧𝘦𝘳𝘦𝘯𝘤𝘦𝘴|𝗼𝗻𝗲 𝗱𝗶𝗿𝗲𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ