54. Első találkozás with Liam

156 12 6
                                    

T/N=a te neved
Ami dőlt betűkkel van írva=amit gondolsz
R/N=rokonod neve

Éppen egy rokonod esküvőjén vagy, és a tortát eszegeted amikor a rokonod egyik barátja feléd közeledik egy veled egy korú fiúval. Jajj csak ne ide jöjjenek, pont most tömöm a pofám tortával!!

-T/N! Hát itt vagy! Már mindenütt kerestelek! Be akarlak mutatni ennek a fiatalembernek itt mellettem, és hát én nem akarok semmit sem rátok erőltetni, de szeretem ám az esküvőket!-mondta, majd kacsintott is egyet, mire félrenyelted a tortát. Úgy van baszki fulladj meg T/N, nem is te lennél!

-Azért el ne halálozz itt nekem! Na, most hagylak is titeket, páá!-végre elsétált! Nagy bunkóság lenne csak úgy itthagyni a palit?

-Ühm...Liam Payne vagyok!-nyújtotta feléd a kezét mikor alábbhagyott a köhögésed.

-T/N a becses nevem!-ráztál vele kezet.

Ezután kínos csend következett. Ahj most mi a jó édes anyámat csináljak? Itthagyni nagyon nagy bunkóság lenne, úgyhogy azt hanyagoljuk. Mindenképpen beszélgetnem kéne vele, de miről? Ahj kell nekem ilyen antiszocnak lennem...De hála a jó égnek Liam nem antiszoc.

-És, mi a szakmád?-látszott rajta hogy zavarban van. Ahw egyem meg, zavarban vaaannn. Na jó mi van?!?! T/N állítsd le magad!

-Műsorvezető vagyok. És te?

-Én énekes.-nézett rád, mire elröhögted magad. Ez a srác rohadt vicces, megszólal ő egy énekes! Úristen, na persze, majd el is hiszem hogy egy híres énekes van itt R/N esküvőjén.

-Hát ez egy jó vicc volt, mit ne mondjak! Na de most tényleg, te mit dolgozol?

-Egy: nem viccelek. Kettő: szép vagy amikor nevetsz. Úgy értem, amúgy is szép vagy meg minden de...

-Értem, köszönöm, ez jól esett!-fojtottad belé a szót, majd egy mosolyt eresztették felé, mire az ő szája is felfelé kezdett görbülni. Úristen neked aztán szép mosolyod van, drága Liam!




































Gyerekek, nem tudom hogy láttátok-e és emlékeztek-e arra a videóra hogy "10 things that Liam Payne can't live without" (vagy valami ilyesmi), de abban megmutatja Payno a parfümjét, és ahwe megtaláltam egy drogériában!!!😍 Fhú nekem eddig is álmom volt hogy megöleljem Li-t, de most egyenesen az életcélom lett lmao😂❤️
Jó ez szerintem mindenkit érdekelt

1𝘋 𝘱𝘳𝘦𝘧𝘦𝘳𝘦𝘯𝘤𝘦𝘴|𝗼𝗻𝗲 𝗱𝗶𝗿𝗲𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻Donde viven las historias. Descúbrelo ahora