53. Első találkozás with Louis

167 16 16
                                    

T/N=te neved
Ami dőlt betűkkel van írva=amit gondolsz

Újabb unalmas nap a hangszerboltban. Éppen azzal ütöd el az időt, hogy azon gondolkodsz, a Hold vajon tud-e szülni, amikor meghallod a kis csengőt, ami azt jelzi hogy vásárló érkezett. Egy veled kb egykorú srác áll eléd, és épphogy feléri a pultot (jó ezt ne vegyétek komolyan xddd daylightmendess ).

Amikor meglát, hirtelen nem szól egy szót se. Mi van tesó, te vagy a Windows 7-es?

-Öhm, segíthetek valamiben?-erre kicsit visszazökkent a valóságba de még mindig nem volt 100%-os.

-Oh igen, khm gitárhúrért jöttem, de a telefonszámod is megteszi!-vigyorgott rád. Hűha hát ez gyors volt! Anyám most mit csináljak? Nem is ismerem...érdekeljen ez most engem? Nem tudom, mondjuk hogy nem, egyszer élünk!

-Add ide a telefonod!-vigyorogtál vissza rá. Kicsit meglepődött de végül odaadja neked miután feloldotta, te pedig beírod a számodat.

-T/N. Szép neved van!-mondja, a szemedbe nézve. Istenem azok a szemek...

-Tudom, de azért köszi! És téged hogy hívnak szépfiú?-könyököltél a pultra.

-Louis Tomlinson!-mondja egy fél oldalas mosoly kíséretében. Te meg akarsz ölni engemet drága Tomlinson? Mert ha igen jó úton haladsz!

-És kell még a gitárhúr?-nevetted el magad.

-Ja, igen, tényleg, a gitárhúr!-röhögte el magát ő is.

Kiléptél a pultból, majd intettél neki, hogy kövessen. Egyenesen a gitáros kiegészítőkhöz vezetted.

-Balról a harmadik polcon vannak, válaszd ki amelyik a legszimpatikusabb!-mondtad, majd megfordultál, és Louis hirtelen olyan közel volt hozzád, hogy szinte érezted magadon a leheletét. Miért kell ennek a boltnak ilyen szűkösnek lennie? Istenem ilyen kínos szitut...

-Öhm, elengedsz, kérlek?-kérdezted a földet bámulva. Nem mertél a szemébe nézni.

-Hm, nem biztos! Baj van? Elég piros a fejed...-a hangján lehetett hallani hogy vigyorog. Fasza.

-Jó, ha kiszórakoztad magad akkor vissza is engedhetsz a pulthoz!

-Oké!-mondta, majd odébb állt, éppen annyira hogy elférj mellette.

Ekkora szerencsétlen is csak én lehetek...jézusom mit váltasz ki belőlem Tomlinson
































A lány szerintem akaratomon kívül is rólam lett mintázva😂

1𝘋 𝘱𝘳𝘦𝘧𝘦𝘳𝘦𝘯𝘤𝘦𝘴|𝗼𝗻𝗲 𝗱𝗶𝗿𝗲𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang