64. Cute situation with Louis:

141 16 6
                                    

F/N=fiatok neve

-Anya, meséld el hogyan ismerkedtetek meg apával!-kérte tőled a hét éves kisfiatok.

-Hát az egy nagyon vicces sztori!-kezdtél el nevetni az emlék hatására, majd elmesélted neki a történetet.

-Apa milyen volt akkor? Abban az időben?-kérdezte csillogó szemekkel.

-Apa pont olyan volt mint most. Semmit nem változott, csak nőtt egy kis szakálla. De ugyanolyan figyelmes, aranyszívű, vicces, megértő, elbűvölő és nagyon jól kinéző ember mint ebben a pillanatban!-mondtad miközben megsimogattad F/N karját.

-És ugyanannyira szereted mint akkor?-érdeklődött.

-Igen! De miért kérdezed ezeket Kicsim?

-Csak úgy! Viszont mostmár nagyon álmos vagyok!

-Jó éjszakát Kincsem!-adtál puszit a homlokára miután leoltottad a villanyt.

Amikor kiléptél a szobából, Louisval találtad közvetlenül szembe magad.

-Ismerős ez a helyzet! Nem pont így álltál a te elbűvölő és jóképű férjeddel szemben akit ugyanannyira szeretsz mint eddig?-nézett rád pimasz mosollyal.

-Nem. Az idegesítő férjemmel álltam szemben így aki még a mai napig zavarba tud hozni!-mondtad.

-Oh szóval két férjed is van?

-Igen!

-És én melyik vagyok?

-Mindkettő!-röhögted el magad, a következő pillanatban pedig Louis ajkait érezted meg a szádon.

1𝘋 𝘱𝘳𝘦𝘧𝘦𝘳𝘦𝘯𝘤𝘦𝘴|𝗼𝗻𝗲 𝗱𝗶𝗿𝗲𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻Onde histórias criam vida. Descubra agora