55. Első találkozás with Zayn

164 12 9
                                    

T/N=te neved
Ami dőlt betűkkel van írva=amit gondolsz

Már megint elfogyott ez a hülye vízfesték! Akkor irány a papírbolt, juhú!

Amikor odaértél, az eladók kedvesen köszöntek neked. A festékek felé vetted az irányt. Érzed hogy valaki bámul, de nem fordítasz rá annyi figyelmet sem hogy odanézz. Pár perc után azonban kezd zavaró lenni, így hátra fordítod a fejed. Egy fiúval találod szembe magad.

Anyám, ez biztos engem néz? Nem, biztos csak a vízfestékeket nézi!

A fiú elkapja rólad a tekintetét, így te sem nézed tovább, és törődsz a magad dolgával.

Miután kiválasztottad a dolgokat amire szükséged van, a kasszához állsz és kifizeted a tárgyakat. Beleteszed őket egy szatyorba, és kisétálsz a boltból.

Egyszer csak egy kéz kocogtatja meg a válladat, szóval hátrafordulsz.

-Szia!-köszön az a fiú aki bámult téged.

-Szia!

-A pénztárnál hagytad ezt!-ad át neked egy ecsetkészletet. Istenem, ilyen szerencsétlen is csak én lehetek!

-Úristen, köszönöm!-mosolyogsz rá, mire az ő ajkai is felfelé kezdenek görbülni.

-Nincsmit! Egyébként Zayn vagyok!-nyújtja feléd a kezét.

-T/N!-rázod meg a kezét. Anyád milyen jók a tetkóid, olyan fecske nekem is kell!

-Merre laksz?-kérdezte meg hirtelen.

-Arra!-mutattál hátra döbbenten. Ugye nem akar haza kísérni?? Úgy értem, nem mintha nem akarnám, de mi van ha behúz egy bokorba és megerőszakol?! Jó, ezt én sem gondolhattam komolyan, pont úgy néz ki mint aki képes lenne ilyesmire...

-Haza kísérhetlek? Én is arrafelé lakok!-kérdezte kissé félve. Jó, de ha erőszakoskodsz velem, akkor eskü kinyírlak!

-Igen, annak nagyon örülnék!-válaszoltad, mire megkönnyebbülten felsóhajtott.

Aztán hazafelé indultatok, és az egész úton rengeteget beszélgetettek minden féléről. Sok közös van bennetek, teljesen egy hullámhosszon vagytok! A végén Zaynie-nek szerencsére lett annyi önbizalma hogy elkérje a telefonszámodat.

El fog majd hívni randira? Oh Istenem mond hogy el fog! Kérleeek!







































Lmao most vettem észre hogy ezt még nem publikáltam😂
Remélem elnyerte a tetszéseteket❤️
További szép napot Angels❤️
Btw köszönöm az 1k olvasót, imádlak titeket✨❤️

1𝘋 𝘱𝘳𝘦𝘧𝘦𝘳𝘦𝘯𝘤𝘦𝘴|𝗼𝗻𝗲 𝗱𝗶𝗿𝗲𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻Onde histórias criam vida. Descubra agora