5.Bölüm

32 2 0
                                    

Bütün kızlar cafede buluşup ordan evlerinin yolunu tuttular. Akıllarında Esim'i ezen kişilerin ve Alya'nın kaçtığı kişilerin bağlantılı olduğu vardı. Lamia ve Hayal hızlıca bilgisayarlarını çıkardılar ve uzun çaplı bir araştırma yaptılar. Oğuz ve Alp adlı  Esim ve Işıl'ın tarifine uyan kişileri teker teker araştırdılar ve sonunda onları buldular. Bu iş sanıklarından zor olmuştu bu kisiler hakkında çok az bilgi bulabilmislerdi. Onların normal olmadıklarını o zaman anladılar ama sonunda onları bulmuşlardı. Oğuz Kılıç ve Alp Kara. Biraz daha araştırma yaparken içerinden Lamia'nın sesi geldi.

"Kızlar ben çıkıyorum. Geç kalmak istemiyorum malum patronum 36 saniye geç kalsam bile kızıyor. Ben kaçar bu arada bir şey öğrenirseniz bana haber verin."

Lamia ayakkabısını giydi ve evden çıktı. Aynı zamanda kızlar Esim'i ezen kişiler hakkında biraz daha araştırma yaptılar.
Alp'in sürekli takıldığı bir mekan buldular ama sürekli oraya gidip bekleyemezlerdi.
Aninden Işıl ayağa kalktı ve gülümsemeye başladı.

"Kızlar yeni işe başlıyorum hem de garson olarak."

......

Lamia şirketin içerisine doğru bir adım attı. Burasının çok büyük ve ünlü bir yer olduğu tekrar aklına geldi burada çok dikkatli olmalıydı. Asansöre bindi ve üçüncü kata bastı. Yavaş yavaş yukarı çıkarken asansör aniden durdu. İçeri patronu girdi ve umursamaz bir bakış attı.

"Çıkınca hemen odama gel bana bugünkü toplantılarımı söyle."

"Tamam peki Çağdaş Bey."

Asansör ölüm sesizliğine bürünürken kapı açıldı ve Çağdaş hızlıca odasına yol aldı. Lamia peşine takıldı ve kapı kapandığı için tekrar kapıyı çaldı. İceriden gir sesi geldi ve içeri girdi. Lamia bu günkü toplantıları anlatırken Çağdaş'ın telefonu çaldı.

"Efendim Oğuz."

"Henüz işim var gelemem."

"Nasıl kaçmaya çalıştı."
....

Lamia bunlara kulak misafiri oldu ve aklına Esimin bahsettiği kişiler aklına geldi. Oğuz kılıç , Alp Kara.  Lamia şimdi anlamıştı arakadaşı onlarla birlikteydi. Çağdaş hızlıca ayağa kalktı ve kapıya doğru ilerledi. Tam çıkarken Lamia'ya baktı.

"Toplantılarımı iptal et işim çıktı."

Lamia aklından bi fikir geçiyordu. Çağdaşı takip etmek. Kimseye çaktırmadan Çağdaşın peşine takıldı. Aynı zamanda kızlara da haber vermeyi unutmadı.

......

"Hayal konumlarını bulabildin mi?"

"Hayır henüz değil konumları iyi gizlenmiş."

Hayal, Esim ve Kainat biraz daha araştırma yaparken mesaj sesi yükseldi. Herkes aynı anda telefondaki mesajı okudular. Ayağa kalkıp kapıya koştular. Hemen bi taksi durdurup yola koyuldular. O arada kainat da farkli bir takside Çağdaş'ı takip ediyor ve nereye gittiğini kızlara aktarıyordu.

......

Cağdaş dağ evine ulaşmasına az zaman kala bir şey fark etti. Arkasındaki taksi neredeyse arabaya bindiğinden beri onu takip ediyordu. Arabayı sağa çekti ve arabadan indi. O arada taksi de durdu. Çağdaş taksiye doğru ilerlerken Lamia da arabadan indi. Çağdaş burada ne olduğuna dair sorgulayıcı bakışlar atıyordu. Lamia nasıl anlatıcağını bilemiyordu. Çagdaş sesizlikten sıkılıp ağzını araladı.

"Burada ne işin var. Beni neden takip ediyorsun çabuk bu durumu bana açıkla."

"Ben şey aslında nasıl desem..."

Lamia olayı açıklamaya çalışırken arkadan gelen bir araba sesi duydu. Çağdaş'ın iyice sinirlenmeye başladıgı gözlerinden okunuyordu. Diğer kızlar arabadan indi ve Lamia'nın yanına geldiler.

"Şimdi bizi arkadaşımızın yanına götür."

.....

Oğuz ve Alp dağ evinde Çağdaşı bekliyorlardı. Kaya, Mert ve Alyayı buradan hızlıca başka bir yere götürmüştü çünkü Alya hem yerlerini belli etmis hem de kaçmaya çalışmıştı.

"Kaya acaba onları nereye götürdü."

"Bilmiyorum ben de sen gibiyim Alp."

İkisi sohpet ederlerken kapı kilidi açılıldı. Alp ve Oğuz başlarını Çağdaşa çevirdiler fakat Çağdaşın yalnız olmadığını gördüler yanında beş tane kız vardı. Bu kızların kim olduğunu şimdi anlamışlardı. Esimin ve Işılın gözleri Oğuz ve Alpi buldu. Kızalrın aklında tek bir soru vardı. Alp ve Oğuz buradaysa Alya neredeydi.

Planlanmış GelecekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin