𝑂𝑛𝑒 𝑡𝑤𝑜 𝑡ℎ𝑟𝑒𝑒 𝑓𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑖𝑣𝑒
𝐵𝑒ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝐼 𝑑𝑟𝑖𝑣𝑒
𝑊𝑎𝑛𝑡 𝐴 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑙𝑖𝑓𝑒
𝐼'𝑙𝑙 𝑘𝑖𝑠𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑎𝑟𝑟𝑖𝑣𝑒...𓆙
Pernah tak korang rasa alone, nak bersendirian, sedih atau broken? Yeah kalau korang pernah rasa macamtu, be aware.
Takut nanti, datangnya seorang lelaki yang tidak dikenali, secara tiba-tiba menghadiahkan kucupan di bibir.
Yang dapat membuatkan sesiapa sahaja tidak menyedari apa yang berlaku ketika itu.
𓅓
Park Jimin.
Seorang lelaki berumur 20 tahun, pelajar jurusan sains sosial di Universiti Hanwon.
Gila seks, kaki perempuan, playboy, partyboy. Hanya perkataan begini sahaja yang dapat menjelaskan siapa lelaki bernama Park Jimin itu.
Tetapi dia berselindung di sebalik topeng seorang pelajar ulat buku, nerdie dan tidak suka bergaul. Kemana-mana sahaja dia pergi,
pasti dirinya keseorangan, tiada peneman.Tetapi, segala perbuatan jahat tersembunyi di dalam hati, hanya diri sendiri yang tahu. Jimin hanya menunggu masa yang sesuai, mencari beberapa mangsa yang dapat memenuhi nafsu serakah.
𓅰
Jam menunjukkan pukul 8.05 minit pagi. Yeoreum bangun setelah mendengar bunyi jam loceng yang berada di sebelah.Tangan pantas mencapai telefon pintar yang berada di atas meja di sebelah katilnya. Data di on kan. Berderu notifikasi whatsapp dan instagram milik perempuan itu.
-Yeoreum ssi be my girlfriend
-You are so pretty yeo!
-Reum yeppudaYeoreum, 20 tahun. Pelajar jurusan perubatan Universiti Hanwon itu sudah sememangnya terkenal dalam kalangan pelajar universiti.
Kecantikan serta akhlak mulia yang dimiliki Yeo menjadi idaman para lelaki untuk dibuat teman wanita.
Tetapi yeo hanya mengabaikan semuanya. Tidak berminat langsung. Bagi yeo dia hanya ingin fokus belajar.
☀︎︎
Yeoreum hanya memandang sekilas segala dm yang masuk itu. Dia beralih ke aplikasi Hanwon News. Aplikasi yang hanya dapat diakses oleh pelajar universiti itu.
Hari ini dilaporkan dua lagi pelajar wanita yang hilang dan tidak dapat dikenalpasti. Semuanya mengalami masalah yang sama, putus cinta dan ingin bersendirian. Pihak universiti sedang berusaha keras mencari semua pelajar yang hilang.
"What? Dua lagi?" Yeoreum bertanya seorang selepas melihat kenyataan itu.
Suasana di Universiti itu pada minggu lalu membuatkan semua pelajar perempuan takut untuk keluar dari bilik mereka.
Tiga pelajar perempuan hilang secara tiba-tiba. Tidak dapat dicari mahupun dikenalpasti.
Yeoreum kembali baring di katilnya. Perasaan takut menguasai diri. Dia kini hanya duduk di dalam bilik dan tidak mahu berjumpa sesiapa.
Tinggg
Bunyi notifikasi telefon Yeo kedengaran.
"Aish sape pulak dah" Dia membebel sendirian.
Unknown1783 send you a message.
Yeoreum yang secara tiba-tiba tertarik, membuka dm itu.
Hai awak jom jumpa!
❦︎
Jimin tersenyum riang pada hari itu. Bagai ada sesuatu yang menarik bakal berlaku.
𝐻𝑎𝑡𝑖-ℎ𝑎𝑡𝑖 ℎ𝑒'𝑠 𝑎 𝑓𝑙𝑖𝑟𝑡𝑒𝑟!
YOU ARE READING
𝑲𝒊𝒔𝒔 + Pjm ^ ᵒⁿᵍᵒⁱⁿᵍ
FanfictionPark Jimin : psycho, playboy, gila seks, kaki perempuan. 𝐴 𝑘𝑖𝑠𝑠 𝑓𝑟𝑜𝑚 ℎ𝑖𝑚, 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑖𝑛 𝑡𝑟𝑜𝑢𝑏𝑙𝑒