¦ 25 ¦

786 25 0
                                    

Sėdėjau ant galinės sėdynės o šalia manes iš abiejų pusių sėdėjo Rio pakalikai.
Aš buvau įtempta į automobilį greitai, nespėjau net cypteleti. Rio mano ginklą pasiėmė ir užsikiso už džinsų kreivai man nusišypsojes.

-Jei labai norėsi galėsiu išmokinti juo naudotis.

-Užsikrušk - suurzgiau piktai jam.

Masina judėjo miško keliuku, kuris vedė į namą iš kurio pabėgau. Keliauju atgal į pragarą.
Nesvarbu kad jis mane išgelbėjo nuo to niekšo, aš vis dar nedegiau noru būti su Rio.
Rio yra blogas žmogus... Nesvarbu kiek kartų jis mane išgelbėjo, ar dar išgelbės, jis uzsiema nešvariais darbeliais.
Ir aš niekada negalėsiu to suprasti. O dabar dar ir gyvensiu su visu tuo. Mintyse pradėjo gimti pabėgimo planas, tik esu tikra kad ši karta man nepavyks. Rio saugos mane kaip savo akį...

-Rio? - paklausiau staiga.

-Taip? - jis pažvelgė į mane pro galinio vaizdo veidrodėlį.

-Aš turėsiu tau dirbti?

-O nori? - klausimu į klausimą jis atsakė.

-O kaip tau atrodo? - nusprendžiau žaisti žaidimą.

-O kaip norėtum kad atrodytų? - jis mane erzino.

-Dieve! Su tavim neįmanoma! - pasidaviau ir užrikau.

Jo pakalikai pasisuko į mane ir nužvelgė, vienas iš jų pradėjo šypsotis.

-Ko čia šiepi mulki tu??! - piktai surikau.

Priekyje sėdintis Rio prunkstelejo, bet greitai susitvardė ir piktai į mane pažiūrėjo

-Kamila raminkis.

-Kamila raminkis - atkartojau jo žodžius ir nusivaipiau - Kamila daryk ta, nedaryk ano...

Prunkščiojau piktai sededama, jeigu jis nori manęs, tai puiku. Aš padarysiu taip kad laikui bėgant jis pradėtu gailėtis susidėjęs su manimi.
Keista, bet aš nebebijojau Rio..
Netrukus privažiavom namą ir masina sustojo. Pirmas išlipo Rio, tada pakalikas, nieko nelaukus išokau iš masinos ir patraukiau į namą.

-Sveika sugrįžus - pavymui Rio man šūktelėjo.

Iškėliau vidurinį pirštą ir jam parodžiusi toliau ėjau į namo vidų.
Man nereikia palydos. Jei jau aš atgabenta čia, tai eisiu tiesiai į savo kambarį ir iš jo neišeisiu.
Sugalvosiu kaip užremti kambario duris kad Rio neateitų pas mane.
Arba....
Mano galvoje užgimė tokia mintis kad mano kūnas sudrebėjo.
Aš išprovokuosiu Rio.
Šią naktį.
Aš įslinksiu į jo kambarį.
Ir surengsiu akistata. Pagaliau, sužinosiu ko jis iš manęs nori.
Ir kodėl taip į mane įsikabinęs.

Ir kodėl taip į mane įsikabinęs

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Get Lost.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang