Çok sıkıcı denilemz aslında sadece biraz renksiz ben 2025 yılında büyükbabamın bozulduğu ve tamir edilemediği zamanda yapılmışim sabahları 1 litre benzin içerim bu robotların yaşamaları için gereklidir. Çok yazık ki büyükbabamı görememiş olmam çünkü o bu gezegeni ve beni kurtaracak tek kişidir. Ne yazık ki beni hangi insanın yaptığını bulmam baya zor olacak eğer beni yapan kişiyi bulamazsam beni sahiplenecek tek bir alıci dahi çikmaz ve iste o zaman ben cöpe atılırim korkunç ateşlerin ve bozulmuş robot parçalarının içine orada olmak bozulmuş robotların arasında olmak yok olmuş bir robot sayılmaktır ama ben sanıyorum ki sahibimi bulacak ve savaşçi robotlardan biri olacağım. Burada erkek robotlar savaşçı ,kızlar ise dünyaya gidip temizlikçi robot olurlar. Hoşgeldiniz burası ROBOTWER ben burada yaşıyorum kız robotların çoğu 2037 yılında buradan alınır yani robot werden alınıp dünyaya götürüldü burada sadece 220 kız robot kaldı. Benim buradaki mesleğim şuanlık robot parçalarını uzay aracı ile dünyaya geri dönüşüm için götürmek ,eğer bir savaşçı olursam seviyemi ilerletip robotwer halkı tarafından üst seviyeye çikarilacağım ve gezegenimizi güzelleştirecegim.....
Kız ROBOTLAR Tükeniyor...
Benim adım Black evet biraz daha büyüdüm parçalarım yenilendi ve herseyin farkındayım burası artik robotewer gezegeni kötülük taşıyan bir yer oldu sanırım git gide yok olucaz kız robotların çoğu her geçen gun dünyaya gidiyor orası nasıl bir yer cok merak ediyorum aslında yarın annemde dünyaya gidecek..
Belki dünyaya robot parcasi tasiyor olabilirim ama dunyaya erkek robot oldugum icin giremiyorum. Annem bana yani parçalarımı tamir eden kadın dünyaya gidecek o bana oradan bazı fotoğraflar gönderecek bende biraz biraz dünyayı tanıyacağım eger bir gun olurda dunyaya gidersem onlarin neler yaptiklarini seyredecek ve beni yqpan kisiyi bulacagim bu arada burada insan yok sanmayin burada koylu dedigimiz insanlar var bu insanlar biraz(salak)diyebilirim akillari iyi olmadiklari icin nerdeyse bebek denilecek yasta buraya gonderiliyor ve burada köle gibi calistiriliiyorlar. Ben bu durumu hic sevmiyorum onlara eskiden robot kizlaar bakardi simdi ise kimse bakmiyor daha dogrusu artik buraya insan gonderilmiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOOD and Bad
Actioniyilerin ve kötülerin yaşadiği köylülerin köle olduğu robotlrın dünyası onu güzelleştirmeye ne dersin?