Capitolul 1. Băiatul sexy din fanteziile mele

54 1 0
                                    

- Știi ce ar trebui sa facem , Maya?- îl privesc zâmbind- Ar trebui sa fim împreună.
Eu îi zâmbesc, el este în patul meu fara tricou.
- Și de ce nu putem fii împreună?- întreb.
El se uită la mine și zâmbește.
- Vino aici , Maya.- ca și cum mi-ar controla corpul , merg spre el.
- Nu putem fii împreună pentru îți vor face rău. - imi spune și cu o mână îmi mângâie obrazul.
- mulțumesc că suntem împreună în visele tale.
Îmi zâmbește și se aproprie mai mult de mine pana buzele noastre se întâlnesc intr-un sărut pasional, îi mușc buzele încet, el mă întinde pe pat și se pune deasupra mea fără rupă sărutul.
Mintea mea este în ceață, mai ales cand începe atingă pe șolduri urcând cu mâna tot mai sus.

- La naiba , Maya trezește-te.- o aud pe sora mea cum strigă și imi dau seama că totul a fost un vis.

- Cât este ceasul?- întreb
- Șase jumate.- imediat mă ridic din pat.
- De ce nu mai trezit mai devreme? - îi spun și intru rapid in baie ca să mă pregătesc.

Ies din baie ma îmbrac cu o fustă neagră și o bluză roșie.
Îmi iau ghiozdanul și fug spre autobuzul care merge spre liceu.

- Ești norocoasă încă nu a ajuns profesorul. - îmi spune Alin , prietenul meu cel mai bun, făcându-mi loc lângă el la masa din laborator.

- Mersi, rămân datoare.- îi zâmbesc.
- Îmi ești datoare cu multe, Maya.
Alin este cel mai bun prieten al meu din primul an de liceu, trebuie să spun că este un băiat frumos,este înalt... Bine mie toți mi-se par înalți față de mine.
Are câteva tatuaje ce , îl fac să pară un tip dur dar, el este mai tocilar ca mine.
Nu este prea vorbareț cu alți colegi dar, cu mine zici ca este o moară stricată.

- Din nou fanteziile?
Alin și prietenele mele sunt singurii care știu că am fantezii cu Mateo.
La început am crezut că erau doar vise, dar totul sa schimbat când fanteziile au devenit constante, intense... reale.
Toate dintr-e fanteziile care le-am avut în acești doi ani sunt cu Mateo.
- Da, din nou .- îi spun lui Alin- nu este o noapte în care să nu apară Mateo.
- Poate ai nevoie să te satisfacă cineva.- glumește prietenul meu.
Dar știu că ceva nu este în regulă cu visele astea și gândul acesta mă sperie.

Se termină ora și merg împreună cu Alin la cantină, ne cumpărăm câte un sandwich cu brânză și ne îndreptăm spre masa unde sunt fetele din echipa de baschet, Ana, Sofia, Nicoleta și Maria.
Sunt ca și surorile mele , pe teren sau în afara terenului.
La început Alin, se simțea aiurea , pentru că era singur într-e fete dar acum...

- Oho, vine perechea de tocilari.- spune Maria, ea este o fată creolă cu părul brunet și ochii negrii.

- Nu îi cicăli, ar trebui să înveți de la ei.- ne ia apărarea Nicoleta, ea este roșcată cu ochii albaștri și cea mai pacifică dintr-e toți.

- Eu am încercat dar, am luat șapte la științe.- intervine, Ana , ea este cea mai feminină și prietenoasă din grup, este blondă și asta îi atrage cel mai mult pe băieții din liceu.

- Eu ce să mai zic, am luat zero și am un nou crush. - spune Sofia cea cu părul mahon, ea are câte-un crush pe săptămână.

- Gura, că vine băiatul care o face pe Maya să aibe fantezii erotice. - fix în momentul acela toată cantina rămâne în liniște, mă întorc spre intrare și îl văd.
Mateo Stone merge parcă lumea ar fii a lui. Nu privește pe nimeni cu ochii lui ca cărbunele, ce nu au deloc strălucire dar, asta nu înseamnă că nu mă fascinează.
Corpul lui, Doamne corpul lui arată de parcă ar fii un Zeu.
Niciodată nu ia-m vorbit dar, am fantezii cu el în fiecare noapte.
Mă uit la buzele lui , sunt roșii și umflate mai mult ca de obicei, ca și în fantezia mea. Fantezia în care la-m mușcat.
Dintr-o dată, privirile noastre se întalnesc, el îmi zâmbește arătându-mi mai mult buzele lui, mai ales mușcătura identică cu cea care ia-m făcut eu în fantezia mea.

Nu știu dacă , să mă bucur că mi-a zâmbit sau să mă ,îngrijorez de cum a ajuns mușcătura aia pe buzele lui.

Băiatul sexy din fanteziile mele, ascunde ceva și eu o să descopăr ce anume.

Fantezie Blestemata Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum