Capitolul 5. întâlnirea

30 2 0
                                    

Tot liceul sărbătorește victoria. În momentul acesta merg spre ieșire.
- Ar trebui să mergem și noi la petrecere.- spune Maria.- Off, haideți - spune când ne privește.
- Bine, bine - întrerupe Alin - trimitele mesaj lui Ana și Sofia, spune-le că ne vedem în Moon. - spune Alin.
Moon este un bar, unde putem intra fără buletine, pentru că majoritatea ne cere să avem 18 ani și eu mai am o lună până atunci.
- Dar...- încerc să spun și Maria mă întrerupe.
- Nici un Dar, tu mergi.- spune decisă.
- Bine.- cedez și continuăm să mergem spre ieșire când dintr-o dată, mă lovesc de cineva. Simt niste brațe puternice ce mă susțin de talie ca să  nu cad.
- Te-am prins.- îi simt respiratia pe fața mea și când îi aud vocea știu sigur cine este.
Mateo mă susține de talie și suntem într-o poziție un pic compromițătoare.
Cineva să cheme pompierii, simt ca tot corpul meu ia foc când știu cine mă atinge.
- Da...da mer-mersi.- mă bâlbâi.
- Esti ok? - mă întreabă intensificând strânsoarea asupra mea.
Cum vrea să îi spun că sunt bine când el mă ține așa?
- Da.- spun , ochii lui căprui mă privesc și mă pierd în ei.
Mă gândesc că este iar o fantezie și că mă voi trezi în orice clipă, aștept dar nu se întâmplă nimic. Deci este real.
- Ai jucat bine.- îi zâmbesc timidă.
- Mersi.- zâmbește.- Și ce zici dacă mergem să sărbătorim?
- Eu?...Adică noi?- îl întreb pentru că nu îmi vine a crede, el încă mă ține de talie și îmi zâmbește.
- Este altă fată numită Maya, aici?- glumește uitându-se în jur.- Păi normal că tu.
- Maya, ne vedem la 10? - întreabă Maria.
- Da, da... sigur- spun distrată.
- Bine, să te distrezi. - spune și pleacă împreună cu Alin și Nicoleta.
- Avem 2 ore, ce vrei să facem?- mă întreabă, Mateo.

- Nu credeam că știi gustul meu favorit de înghețată.- suntem la o gelaterie.
Ne așezăm la o masă lângă geam, îmi dă înghețata mea cu gust de ciocolată și a lui de vanilie.
- Secret.- spune - Și povestește-mi despre tine, Maya.
- Nu am cine știe ce de povestit.- spun sincera.
-  Sunt o fată normală care locuiește cu sora ei mai mare și cu tatăl ei, el lucrează toată ziua și abia îl văd.
- Și mama ta? - întreabă curios.
- Nu știu, cred că este cu alt bărbat.- spun ridicând din umeri ca și cum nu mi-ar păsa.
Mama mea ne-a abandonat când aveam 2 ani și sora mea avea 6 ani .
- Îmi pare rău.- spune.- mai bine spune-mi despre tine.- Îmi zice zâmbind.
- Spune-mi ce crezi că îmi place, se pare că știi totul despre toată lumea.- el zâmbește.
- Îți place culoarea roșie, gustul de înghețată favorit este de ciocolată, mâncarea ta preferată este sandwich cu multă brânză - îl privesc surprinsă- îți place mult să citești, ai fii în stare  să citești chiar și în timpul unei petreceri.
- Wow! Știi totul despre mine.- spun sinceră.
- Nu totul, doar ce se vede - mă privește fix în ochi.- ești o fată care arată ce vrea ea dar, draga mea ... eu am să descopăr totul despre tine.
Am nevoie de aer, hiperventilez... mi-a zis draga mea!
- Nu mai ai ce să descoperi.- îi spun și el se apropie mai mult de mine, atât de mult încât dacă, mă mai apropii și eu buzele noastre s-ar unii.
- Asta o să vedem.- zâmbește și se ridică.
- Haide, trebuie să mergem la o petrecere.- îl privesc și pot jura că ochii mei au ieșit din orbite.
- Trebuie?... Adică împreună?- spun emoționată.
- Da. Doar nu credeai că o să te las singură, Nu?- mă ia de mână și simt fluturi în stomac.

Doar un singur lucru nu înțeleg. Eu nu i-am spus de petrecere.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 13, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Fantezie Blestemata Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum