01

335 54 17
                                    

içeri girmesiyle doğrudan gözüne çarpan ışıklar onu serseme çevirmişti, rahatsız olmuştu bundan. yine de kararlıydı adımları. etrafı incelerken bu işi yapanın profesyonel olduğunu anlamıştı, fazlasıyla düzenli görünüyordu.

jeno'nun aklında hiçbir zaman dövme yaptırmak bulunmamıştı, pek ilgili olduğu söylenemezdi ama o tasarımları görünce anında kararı değişmişti.
bunda alkolün de etkisi vardı.
biraz daha ilerleyip hayranlıkla baktı tasarımlara, alışılmışlardan farklı görünüyordu kesinlikle. farklı ve dikkat çekiciydi.

kendini kaptırmış bir şekilde dosyayı incelerken duyduğu adım sesleriyle duraksadı, bu yetenekli tasarımcıyı görmek isterdi çünkü zor bir iş olduğunu düşünüyordu ve kendi yaptığı çizimlere benziyordu biraz. belki de bu yüzden dikkatini çekmişti bu kadar.

"aslında bu saatte buradan geçen kimse olmaz, hangi rüzgar attı seni buraya?"

duyduğu çekici sese karşı bakışlarını dosyadan çekti ve sesin sahibe yöneltti jeno. karşısında olan çocuğu incelerken yüzünde muzip bir ifade oluştu. çocuk fazlasıyla genç görünüyordu. loşluğa rağmen göz alıcı dövmeleri ile uyum sağlayan mavi saçı, sade ama onu sert gösteren giyimi, üstelik yüzündeki meraklı ve bir o kadar da ciddi ifadeyle jeno'nun karşısında duruyordu.

jeno şaşkınca yutkunarak bakışlarını zor da olsa çocuktan çekti ve çizimlere döndü, aklının buğulanmasına izin vermemeliydi.

"sadece merak edip uğramak istedim."

o cevaptan önce karşısındaki çocuk da onu incelemişti biraz, kumral olan tam bir serseri görünümlü olsa da alışmıştı böyle tiplere. yine de önyargılı olmadı, güzel görünüyordu.
ve kendisinin gay olduğu da bir diğer gerçekti.

"pekâlâ, yardımcı olmamı istediğin bir şey var mı?"

çocuk, jeno'nun çizimleri incelediğini anlamıştı, bu yüzden biraz daha ona yaklaşarak kalçalarını masaya yasladı ve jeno'ya baktı dikkatlice. ve yaklaşması ile karşısındaki çocuktan gelen yoğun parfüm kokusu, jeno'nun başını döndürmüştü birkaç dakika da.

"olabilir.. ama söylemek istediğim şey, tasarımlarının çok başarılı olması."

mavi saçlı aldığı iltifata karşılık genişçe gülümsedi ve kafasını kapıya doğru çevirdi yavaşça. o sırada jeno'nun da bakışları çocuğun yüzünü bulmuştu.
daha doğrusu kulağının hemen altındaki kılıç dövmesine kaymıştı bakışları.
dövme dik bir şekilde uzanıyordu tenine, oldukça hoş ve havalı görünüyordu jeno için.

adımları kendisinden habersiz karşısındaki çocuğa yönelirken mavili kafasını tekrardan jeno'ya çevirdi. sarhoş olduğunu anlamıştı, ama kendisini geri çekmek için bir hamlede de bulunmamıştı.

"kafanı bir kere daha çevirir misin?"

jeno'nun kısık sesle dile getirdiği istekle çocuk, ne yapacağını merak ettiği için çevirdi kafasını kapıya doğru. jeno, gelen cüretkârlık ile iki parmağını çocuğun dövmesine sürttü yavaşça. yüzünde gizemli bir gülümseme vardı ama çocuk bunu görmüyordu. jeno'nun soğuk eli, içinin titremesine neden oldu.
çocuk neye uğradığını şaşırdı bir an için, bakışları teninde gezinen parmakların sahibine kayarken jeno, onunla göz göze geldi ve aynı yavaşlıkla çekti parmaklarını.

pointless requests & 𝑛𝑜𝑚𝑖𝑛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin