Yıldız Kadıoğlu:
36 yaşında.1 oğlu var, bütün hayatını oğluna adamışdır.2 yıl önce 20 yıl beklediği adamı terk etmek zorunda kalmışdır.Kendi hayatını mahvetdiği gibi oğlununda haytını mahvetmek isdemiyor .Bu yüzden geri döndüğünde karşılaşacağı şeylere ramen,oğlu için geri döndü.O oğluyla geri döndüğünde ailesi onu kabul edicekmi?Yada terk edib gitdiği adam ?
Kuzey Mollaoğlu:
38 yaşında.Sevdiği kadın bi şey demeden çekip gitdiğinden beri kendini işine,kizların ve ailesine adamışdır.Boşandıkdan sonra kendine sadece kızları için yaşayacağına göre söz vermişdi.r2 yıldır oğlundan habersiz yaşıyodur.Peki bi oğlu olduğunu öyrendiyinde neler olucak?Sevdiği kadını ve oğlunu kabul edecekmi?
Deniz Kadıoğlu:
1,5 yaşında her şeyden habersiz küçük bi çoçuk.Siyah saçları aynı babsının ki gibi,ama mavi gözlerini annesinden almış yakışıklımı yakışıklı ve bi o kadarda tatlı bi bebek.Peki bu yakışıklı hem annne, hem de babasıyla büyüye bilicekmi?
Burak Aksoy:
38 yaşında.Mimar. Zengin bi ailede büyümüş ama her şeyi olmasanı rağmen 24 yaşında kendi hayatını kurmuşdur.Haytına bir çok kadın girmek istesede izin vermemişdir.Mavi gözlü,sarışın ve yakışıklı bi adamdır.Ama aşka asla inanmazdı 1 yıl öncesine kadar.Hayatı 1 yıl önce tesadüf eseri tanışdığı kadınla değişmişdir.Peki o kadına aşık olmuşmuydu?
Evet arkadaşlar böyle bi tanıtımla bir azda olsa hikayenin konusunu anlatmaya çalışdım.Umarım hikayemi beğenirsiniz.Diğer karakterler hakkında yazmadım ama isderseniz onlar içinde bi bölüm yaparım.Neyse çok uzatdım .Bu arada arkadaşlar eğer hikayemi beğendiyseniz devamını gelmesini isderseniz yorumlarda belirtin ,sevmediğniz şeyler varsada lütfen söyleyin bende düzeltiyim elimden geldiğince.Yeni bölümde görüşürüz :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk
RandomTerk edilmiş bi ADAM,terk etmek zorunda kalan bi KADIN.Her günü özlemle,hüzünle ve en önemliside göz yaşıyla geçen 2 yıl.Söylemesi 2 saniye süren ama çok uzun bi 2 yıl.Hani bazen derler ya *KADIN GİTTİ,ADAM BİTTİ* -Kuzey:Neden gitdin tam mutlu olmu...