İkimiz de bilemedik

610 63 47
                                    

Merhaba satır arası yorum yaparmısınız lütfen :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kuzey bir az daha yaklaştıkdan sonra birden durdu.Yıldız ne olduğunu anlamdan Kuzey mutfakdan çıkmıştı.Yıldızsa dumura uğramış bir şekilde öylece kalmıştı.Kendisini toparlayıp o da mufakdan çıktı.

Merdivenlerden çıkıp odaya doğru yürüdü.Odanın kapısını yavaşca açtı.Deniz uyuyordu Kuzeyinde odada olmadığını düşünmüştü .Ama şuanda yatağın sağ tarafına uzanmış oğlunu izliyordu.

Yıldız sesizce yatağın sol tarafına geçip oturdu.Kuzeyse ona hiç bakmıyor sanki odada sadece oğlu ve o varmış gibi davranıyordu.Kuzeyin bu halleri Yıldızı sinirlendirmişti.Oturduğu yerden sinirle kalkınca canı yanmıştı.

-Yıldız:Ahh 

Kuzey Yıldızın acıyla inlemesiyle yatdığı yerden hızla kalktı.Yatağın diğer tarafına Yıldızın yanına geldiğinde endişeyle sordu.

-Kuzey:Noldu iyimisin?

Yıldız hala Kuzey sinirli olduğu için sorusunu yanıtsız bırakıp yanından geçdi.Ama bileğine sarılan elle durmak zorunda kaldı.Daha ne olduğunu anlamdan kendini yine Kuzeyle duvar arasında bulmuştu.

-Kuzey:Sana bir soru sordum Yıldız!

-Yıldız:Kuzey artık umrundaymışım gibi davranmaktan vazgeç 

Kuzey derin bir nefes alıp tekrardan Yıldıza döndü.

-Kuzey:Bu gün yarana pansuman yapdın mı ya da ilaçlarını içtin mi?

Yıldız Kuzeyin sorusunu yine cevabsız bırakmıştı.Kuzey bir cevab almadığında sinirle ofladı.Yıldızın elinden tutduğu gibi odada ki koltuğa oturtdu.Yıldızın bir şey söylemesine izin vermeden odadan çıkmıştı.

Yıldız nereye gittiğini merak ederken Kuzey elinde pansuman için gerekli olan malzamelerle geri dönmüştü. Koltuğa oturduğunda Yıldıza doğru döndü.Yıldızın ona şaşkın-şaşkın baktığıı gördüğünde konuşması gerektiğini anlamıştı.

-Kuzey:T-shirt çıkar (Odada çoçuğ var kendine gel Kuzey jghhbhjafj)

-Yıldız:Neyy

-Kuzey:Ne bağırıyorsun çoçuk uyuyor 

-Yıldız:Sende doğru konuş 

Deyip ayağa kalkıyordu ki Kuzey elinden tutup tekrar oturtdu.Yıldzı sinirle Kuzeye baktı.

-Yıldız:Kuzey bırak

-Kuzey:Pansuman yapayım bırakıcam hemen bırakmam içinde t-shirt çıkar

-Yıldız:Tamam o zaman çık odadan ben kendim yaparım

-Kuzey:Yıldız nasıl yapıcaksın acaba ha

-Yıldız:Yaparım ben sen çık

Kuzey sinirle Yıldızın t-shirt çıkardı .Yıldız anın şokuyla çığlık atmıştı.Kuzey Deniz uyanmasın diye hemen ağzını kapatmıştı.Şimdiyse çok yakınlardı.Kuzey yavaşca elini çekti ama hala çok yakınlardı.

-Yıldız:Napıyorsun ya sen 

Dedi o anın heyecanıyla  Yıldız .T-shirt almak istediğindeyse yine Kuzey engel olmuştu.

-Kuzey:Yıldız bak daha hastaneden yeni çıktın yaran tam iyleşmedi pansuman yapmamız lazım hem utanmanada gerek yok sonuçta bizim bir oğlumuz var görmediğim şey de değil (Guzeyy iyimisin hdgfvjndbvfh)

AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin