Unutmadım

509 59 24
                                    

/Sakın sevme beni yerle bir edersin.../

1 ay sonra

Yıldız ve Kuzey evleneli tam 1 ay olmuştu.İki aşık için çok zor geçmişti bu 1 ay.Bir-birlerine bir o kadar yakın ve bir o kadar uzaklardı.İkiside ne kadar oğlumuz için evlendik desede içten-içe hala bir-birlerine deli gibi aşık olduklar ortadaydı.

Her geçen gün aralarına bir az daha mesafe koyuyor yakınlaşmaları gerekirken daha da uzaklaşıyorlardı.Ailelerine bu mesafeyi bildirmemek içinde çok çabalıyorlardı.İkiside en doğru olanı yaptıklarını sanıyordu ama böyle yaparakda kendilerini üzüyorlardı.

Bu 1 ayda çok bir şey olmamışdı.Deniz için ayrı bir oda döşenmişdi.Tabi inatçı aşıklar için bu hiç bir şeyi değiştirmemişdi.Kuzey bu 1  ayda geceleri koltukda uyumuşdu.Ne kadar Yıldızla uyumak,saçlarını kokusuyla uyanmak istesede böyle bir şey yapmayacaktı.

***

-Fatih:Abi sen iyimisin?

Burak elindeki bardağı masaya bırakıp oturduğu yerde dikleşdi.

-Burak:Sence Fatih hıı şuanda iyimiyim?...Fatih bir soru sordum sence iyimiyim?

-Fatih:Bak abi bunu söylemek benim hadime değil ama çok abardmıyormusun oldu bitti işte

Burak ateş çıkan mavi gözlerini Fatihe sabitledi.Sonra masadan desdek alarak ayağa kalktı.O kadar içmişti ki kalktığında bir an düşecek gibi oldu.Dengesini sağladığında bir kaç adım atıp Fatihin önünde durdu.

-Burak:Sen ne demeye çalışıyorsun haa ne demeye çalışıyorsun 

-Fatih:Abi

-Burak:Suss konuşma...Ben buraya geldiğimde ne dedim Fatih Yıldızı alana kadar burdan hiç bir yere gitmeyeceğim şimdi Yıldızı aldım mı?

-Fatih:Hayır abi

-Burak:Tamam o herifle evlenmiş ola bilir ama ya boşanırlarsa hemde benim yüzümden ne olur?

-Fatih:ne olur abi?

-Burak:Yıldız benim olur...benim sadece benimm olur!

***

-Yıldız:Nereye gidiyoruz?

-Kuzey:Her şeyin başladığı yere

Kuzeyin dediyini Yıldız başta anlamamıştı.Gidince görürüm diyip tekrardan camdan bakmaya başladı.Aklına gelen şeyle hemen yüzünü Kuzeye çevirdi.Neden gidiyorlardı ki şimdi oraya.

-Yıldız:Neden gidiyoruz ki durup-dururken oraya ?

Kuzey Yıldızı sorusunu cevabsız bırakmıştı.Yıldızda cevap vermeyeceğini anladığında oraya neden gittiklerini düşünüyordu.

Kahvaltı yaptıkdan sonra Kuzey işimiz var deyip alel-acele çıkarmışdı evden Yıldızı.Denizide kızlara bırakmışdı.Camdan dışarı bakarken dalmışdı Yıldız .

Arabanın durmasıyal kendine geldi.Etrafa baktığında tahmin etdiği gibi Yasondaydılar.Yıldız arabadan dışarı bakarken Kuzey arabanın kapısını açıp indi.Bir az etrafa bakıp derin nefes aldı.

Yıldızın daha arabadan inmediğini gördüğünde arabanın diğer tarafına geçdi.Kapıyı açıp inmesi için bekledi.

-Kuzey:İnsen mi artık? Davetiye mi bekliyon Yıldız

AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin