Yakışıklı

898 50 6
                                    

Burdaydı,gelmişdi bunca zaman sonra .Karşımdaydı sevdiğim  ,beni terk eden ,2 yılda bi kere arayıp sormayan kadın gelmişidi.Ama yalnız değildi kucağında bi çoçuk vardı da,bi dakika bu çoçuk rüyamda gördüğüm çoçukdu.Bu olamaz yoksa ben yine rüyamı görüyorum ,evet rüya görüyorum ben yine  böyle bi şey asla olamaz .Ben yine onlara yaklaşmaya çalışıcam sonra uyanıcam evet böyle olucak.Tam onlara doğru bi adım atıcakdım ki poyraz koşup onlara sarıldı ,nasıl yani bu gerçekmiydi .

-Poyraz:Ablammm geldin burdasın(sarılır)

-Yıldız:Geldim ya ehh o kadar yalvardın telefonda bende dayanamadım geldim

-Poyraz:Yani artık bi zahmet gel

-Yıldız:Ula poyraz artık bıraksan mı?Yoksa geldiğime pişman ediceksin beni

-Poyraz:Tamam tamam bırakdım .Ama napıyım çok özledim seni.

-Nahide:Boncuğum(Sarılır)

-Yıldız:Yengee sarılman bitdiyse bıraksanmı artık?Siz benim oğlumu öldürmeye mi çalışıyosunuz

-Poyraz:O nası söz abla ver bana dayısının bi tanesini

-Yıldız:Al bakalım 

-Sefer:Bu da hemen satdı benim çoçuğumu .Yılduz kız gel buraya bi de ben sarılayım(Bu arada sefer ve nahidenin bi kızı var 2 yaşında ,isim Güneş)

-Hanife a:Kuzum

Her kes yıldızla hasret giderirken kuzey kenarda onları şaşkınca izliyordu.Nasıl yani hiç kimse yıldıza kızgın değilmi haber vermeden gitdiği için yoksa ben bi şey mi kaçırdım.Bunu geçdim yıldızın bi oğlu vardı yoksa yıldız evlenmişmiydi?Bu nası soruya yoksa bu çoçuk nerden çıksın da?Ya benim oğlumsa yani beni terk etmeden önce bi birliktelik yaşamışdık .Böyle bi şey ola bilirmiydi ki gerçekten bunu ondan öğrenmem gerek ama zamanı geldiğinde.

-Yıldız:Baba 

-Yaşar a:Ne duruyon orda babaya sarılmak yokmu?

-Yıldız:Baba ya(sarılır)

-Yaşar a:Tamam da poyraz getir bakayım torunumu bana

-Poyraz:Al baba

-Sefer:Kız yıldız bu çoçuğun ismi yokmu ne diyicez biz buna?

-Yıldız:Var tabi ki abi .Bu küçük beyin adı Deniz,Deniz Kadıoğlu

-Emin:Yaşar amca nikah memuru geldi

-Yaşar a:Ehh hadi o zaman

Sonra her kes yerlerine geçti.Bense orda kalmış yıldızın bir az önce dediğini düşünüyordum.Deniz Kadıoğlu demişdi yani bu durumda evlenmemişdi yoksa soyadı başka olurdu dimi.Bundan başka benim takıldığım şey oğlunun adını Deniz koymasıydı.Bi anda yüzümde bi gülümseme oluşmuşdu bi anı gelmişdi aklima.

*2 yıl önce*

-Kuzey:Ya yıldız dursanmı artık 

-Yıldız:Neden ya sen beni daha yaklayamadın ama hadi mızmızlanma

-Kuzey:Yalnız yıldız hanım ben yakalarsam bırakmam önceden uyarıyım

-Yıldız:Sen hele bi yakala sonra konuşursun

Uzun bi süre yıldız koşmuş kuzeyde onu yakalamaya çalışmışdı.Ama sonunda yakalamışdı ,yakalamışdı ama kuzey tam yıldıza yaklaşmışken ayağı takılmış ve yıldızın üzerine düşmüştü.Şuanda çok yakınlardı ikiside duşmenin heyecanıyla gözlerini kapatmışdı.Kuzey yavaş-yavaş gözlerini açtığında yıldızın hala gözlerini açmadığını görmüşdü.Tabi kuzey bu fırsatdan istifade edip yıldıza dahada yaklaşmış ve yüzünü incelemeye başlamışdı .Karşısında ki kadını neden bu kadar geç kaldığını kendiside bilmiyordu.Ama içinden iyi ki de dönmüşüm dedi iyi ki sana aşık olmuşum dedi.Bu güzelliğide biraktığı için kendini saydırıyordu.Bir az daha izledikden sonra yıldızın konuşmasıyla kendine gelmişidi.

AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin