Tunelem šla skupinka dlouhou půl hodině než je opustil Panvička který měl jiný úkol stejně jako Brenda. Brunetka je opustila o pár minut později u jiného východu který byl kousek od místa kde měla sebrat autobus s kterým měly ujet.
,, Všichni víte co máte dělat. "zeptal se Gally když všech pět stalo u dveří do garáže kterou měly projít. Gwen se podívala na Newta který kývl stejně jako Thomas. Blonďák si ještě rychle přitáhl zrzku do polibku který jak oba doufali nebude poslední.
,, Opovaž se o něco pokousit." varovala Gwen ještě Theresou která nijak nereagovala protože zase sledovala Thomase už s helmou na hlavě kterou si nasadili i ostatní.
,, Jdeme na to." zavelel Thomas který jako první vyšel ze dveří následován Gwen a pak Theresou, Gallym a Newtem. Skupinka ubyla ráda že moc pozornosti neupoutali ikdyz by měly protože čtyři vojáci chrání jednu dívku. Skupinka došla ke schodišti kde Gwen hlídala Theresu zatímco Gally něco řezal u panelu které nejspíš patřili k elektrice. Thomas zatím přes vysílačku zjišťoval jak na tom je Panvička a Brenda.
,, Mám to. "oznámil po chvíli Gally který rychle zavřel bednu zatímco se připravovali na další krok plánu. Po chvíli trojice došla ke dveřím za kterým by měly být ukrytí děti a vojáci kteří je hlídají. Během chvilky si kluci stoupli před dveře zatímco Gwen jistila ze zadu Theresou aby nic neudělala. Ani ne do minuty se otevřeli dveře kde byl jeden voják který šel zjistit co se dělo s kamerami. Než se voják vzpamatoval ležel na zemi paralizovany a chvíli po něm i další ikdyz to chvilku trvalo. Potom co zkontrolovali že jsou všichni uspany Gwen dala Theresou na starost Thomasovi zatímco šla hledat Minha spolu s Newtem. Když dívka otevřela první dveře mohla si všimnout vyděšených a překvapených pohledu dívek v pokoji. Dívka si rychle sundala helmu aby neděsila dívky které na ni překvapeně hleděli stejně jako kluci na Newta.
,, Pojďte. Nebojte se přišli jsme vás zachránit. "vysvětlila Gwen která začala dívky pouštět ven zatímco to stejně dělal Newt a i Thomas. Gally se snažil z jednoho vojáka zjistit jak se může dostat do podzemí kde bylo sérum.
,, Lidi může to chvíli trvat." oznámil Gally který ty dveře musel pracně začít otvírat jen s pomocí brusky na železo.
,, Není tady." vydechla Gwen když prošla všechny pokoje a v davu děti asiata pro kterého přišli nenašla.
,, Kde je. "zeptal se Thomas Theresi která to stejně jako ostatní nechápala. Dívka začala něco hledat v počítači kontrolována Thomasem který nehodlal riskovat že by je mohla nějak prozradit.
,, Odvezli ho do lékařského křídla. Thomasi to je na druhé straně budovy." odpověděla mu po chvíli tichá Theresa něco s čím někdo nepočítal. Gwen tušila že se budou muset rozdělit protože někdo ty děti musí dostat do bezpečí.
,, Tak mě k němu zaveď." nařídí Thomas který si bral zbraň stejně jako Newt.
,, Jdu s vámi. "řekl Newt který ignoroval Gwen která se na něj mračila stejně jako Thomas.
,, Ne nikam nejdeš zůstaň tady. Počkej s Gwen a Gallym na sérum a pak je odveďte do bezpečí. "namítl Thomas který nechtěl riskovat že by se mu něco stalo.
,, Ty tam nemůžeš jít sám. Minho je přeci priorita." namítl Newt který si myslel že ve dvou jim to půjde líp ikdyz riskoval hněv zrzky.
,, Jděte marníme čas. Sebereme sérum a sejdeme se v zadu." křikl na ně Gally který už to jejich hádání nemohl poslouchat.
,, Dobře jdeme. "řekl Thomas a už tlačil Theresou dopředu zatímco Newt si rychle vtahl Gwen do náruče než ji políbil.
,, Opovaž se umřít. "zašeptala Gwen do ucha Newta který se jen usmála než se vydal za Thomasem který na něj s Theresou čekali.
ČTEŠ
Hra o přátelství ✔︎
Fiksi PenggemarTřetí díl série V druhé hře ztratili něco pro co se rozhodli vrátit ikdyz jim cesta k tomu trvala déle než čekali . Dali si za úkol zabít a zničit zlosin aby už nepachal zlo a oni mohly žít normální život. Teď bylo na nich jestli přežijou nebo zemř...