Ömer yattı sonra sabah kalktı. Yemek yedi ve dişari çiktı arkadaşlarının yanına gitti. Ömer ve arkadaşı olan yiğit konuşmaya başladılar. Yığit:kanka hangi eve taşındınız dedi ömer:şu karşıdaki mavi eve taşındık kanka. Yiğit:neeeee o evde gizemli olayların olduğunu biliyonmu yada o evde gizli bir yer var biliyonmu senn. Ömer:hayır bilmiyom ama sen ciddimisin. Yiğit:evt ciddiyim o evde uğultu olduhu biliyorum camlar kırılmış gibi oluyo. Ömer:neeee dün odamdan uğultu sesi geldi babama dedim babam odaya girdi uğultu gitti. Sonra 2 saat sonra cam kırıldı ben babaa diye bağırdım babam Gine geldi cam geri eski haline döndü. Yiğit:kanka o ev çokk korkutucu eskiden burda cinler olduhu söylenilmiş yani evdeki gizli yere bir kere arkadaşlarla girdim çok korkutucu ulpertici bir yer hatta istersen gece gelirim gösteririm gizli yeri. Ömer:hmm tm gel gece saat 02:00 gibi gel tm. Yiğit: tamam gelirim. Ve Ömer eve geri döndu ve bu evde neler olup bittiğini araştırmak için bir site buldu ve araştırmaya başladı. Dediklerine göre 2016 yılında cinler tarafından bir adam intihar etmiş ve ozaman dan beri bu eve hiç kimse tatışmamış yani aradan 4 yıl geçmiş ve ilk biz bu eve taşındık oha yani 4 yıldır bu eve hiçkimse girmemiş demekki yiğitin dedikleri doğru şuan korkmaya başladım neyse yatam biraz gece kallakrım. Gece olmuş yiğite mejaz atam gelsin. Yiğit geldi. Yiğit:kanka ses fazla çıkarma fenerini açık tut tm. Ömer: tm Kanka hadi bismillah. Yiğit: kanka gizli yer mutfaktaki buz dolabın altında bir yer var bak gördunmu. Ömer:evet gördüm oha yani orayada gizli yer yapmaları baya acayip. Yiğit: kanka sessiz ol indik aşaha bak duvarlarda cinlerin fotarafları var gelde şu ilerdiki kapıyı açmak tm ömer: tamam hadi bismillah aaaaa kaççç. Yiğit:kanka oneydi kanka be bismillah noluyo lan. Ömer: kanka bişe hıp hızlı geçti ama ney olduhu bilmiyom neyse yavaşca girek. Yiğit:kanka bura ayiptir söylemeside burası bok kokuyor hemde çokk kötü burda ter edilmişler eşyalar var neyse aaaaaa burda kaldik kapıyı kim kapattı. Yiğit:kanka burda kaldik napcaz off ya telefonda kalkmadı neyse bari yatak sabah olunca bir yol buluruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVDEN TAŞINMA LANETİ 1
AdventureEvden Taşınan Ömer Yeni Evlerinde Gizemli Olaylar Yaşıyor Ömer 16 Yaşında Ve Evin Tek Oğlu Devamı İçin Hikaye okumayı Unutmayın ❤️ Ve Oy Atmayı Unutmayın Sadace Altaki Butona Basmak Yeterli ❣️