EVDE GİZEMLİ MAĞRA

14 3 1
                                    

Evet sabah oldu ömer: kanka yiğit kalk yiğit: tamam ne yapcaz kanka ya? Ömer: kanka bak bu Veysel varya bu evde mağra olduğu söyledi bana mağara derken ne acaba bak bu ev çok değişik bir ev eve tanışdıhımızdan beri kötü kötü olaylar oldu sadace 1 haftada oldu bu olaylar sanada ilginç gelmiyo mu? Yiğit: kanka doğru diyon bide mağra derken acaba nerde veysele sorrız da annenin ve babanın intikamını almak lazım kim yaptı hala bilmiyoz ömer: aynen doğru diyon da kanka bak bu evde bişeylik var bak annemi ve babamı bence biri öldürmedi bu işin içinde biri var ama kim? Yiğit: bende bilmiyorum işte bak veysel iyi biri babası bişe yapmaz bak annesini de tarım iyi kadın bence onlar bişe yapmadı. Ömer: bilmiyorum kanka aslında doğru ama içimden bi his onlar yaptı gibi neyse günahını almıyam. Yiğit: eee ne yapcaz gidek mi veysele sorak mağra nerde? Ömer: olur tamam hadi. 35 dk sonra :yiğit heyy veysele heyyy. Veysel: oo yiğit gelmiş hoşgeldin kardeşim noldu? Ömer: hani sen bizim evde mağra olduğu dedin ya yerini biliyonmu? Veysel: Evet yiğit: bize göstersene bi :veysel tamam olur hadi gidelim. 40dk sonra :veysel bak buzdolabı görüyorsunuz demi :ömer Evet :veysel bak şimdi arkasından ne çıkcak alın bura mağra girşi şu falan fener alın bide maske kökü var içerde tamam? :Yiğit tamam da kaç gündür burdayız biz bunu nasıl görmedik be neyse haydi sağol  veysel :veysel bişe değil hadi görüşürüz bay bay. 5 dk sonra :ömer kanka haydi bakalım bismillah başlıyoruz haydi bakem. :yiğit maskeyi tak feci kokuyo buraya kanka bi ses var sanki. :ömer aynen bi ses var sanki değişik bi ses gel bana doğru aha kedi miş devam hadi :yiğit tamam  5 dk sonra :Ömer burda bi kitap var acaba bune olabilir aha yazılar yazıyor okusana kanka. :yiğit tamam bak kanka yazıyo ki bulmacaları çözerek çıka bilirsiniz yazıyo duvardi sayılar bulmacanın ip ucu diyo acaba ne diyo anlayamadım? :ömer kanka bak diyoki duvarda size ip ucu verdik bu sayılarla bulmacayı çözüp sonra alttan şurdan bi anahtar gelcek onlada kapıyı açcaz böyle diyo. :yiğit kanka benim bulmaca konusuna güvenme ne yapcaz bende bilmiyom çok yoruldum ya az dinlenen yeter be yarım saat bi kestirek sonra buluruz bi yolunu :Ömer tamam hadi dinlenen biraz haydi.

EVDEN TAŞINMA LANETİ 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin