Ömer:sabah oldu buradan nasil çık az yiğit. Yiğit:kanka çıkmamız zor yani telefon çekse babamızı ararız ama çekmiyor bence biraz daha gezmek inceleyek. Ömer: tamam dolaşmaya devam edelim gel şurdakı yerdeki kapı var bu nereye açılıyo kanka. Yiğit:kanka bence bir yer altına açılıyo yani başka ne olabilirki neyse açak açtım her taraf örümcek dolu kanka gel girek. Yiğit:kanka tamam geliyom he geldim bunlarda ne şurda bir yer var oraya gidek ohaa bildiğimiz solon var. Ömer:aynen bunlarda ne sanırsam burada birili yaşıyo ama nerde aaa ses var gelin buruya diyo. Yiğit:aynen bu seste ne demek burda yaşayanlar var aaaaa sizde kimsiniz ben Eymen bende burda kaldim 4 yıldır burda yaşıyom. Ömer:ohaa senin yaşın kaç. Eymen:14 yaş 10 yaşında buraya kaçırıldım bir kaç adamlar tarafından bide siz neden burdasınız. Yiğit:biz Ömer kanka bu evde yaşıyo bende ona dedim bu evde gizliye var dedim girdik içerse kaldık telefon çekmiyor ondan burdayız. Eymen:Ömer üstteki evdemi yaşıyo. Ömer:evet ordayaşıyom. Yiğit: Eymen burda cinlerin yaşadığını söyleniyor doğrumu. Eymen: evet doğru burda 57 cin yaşıyo ve hepsinin farklı güçleri var. Ömer: Eymen biz buradan nasil çıkabiliriz. Eymen: aslında bir yer var oradan çıkabilir gelin oraya gidek. Yiğit: tamam hadi gidek. Aradan 45 dk geçer eymen:bura bakın burdan mervivenle çıkın tm sonra zaten yukarıda olacaksınız. Ömer: tamam biz çikiyoz teşekkürler. Yiğit:hadi görüşürüz. Aradan 35 dk geçer Ömer: ohbee çıktık sonunda kanka bizim eve gel konuşak. Yiğit:tamam geliyom. Ömer: kanka gel bir bonyo yapak ilk sen yap sonra ben zaten annem babam köye gitti bizde kal. Yiğit: tamam kalırım. Aradan 1saat geçer ömer: ohbe bonyada olduk gel uzanak. Yiğit:neler yaşadık aga be 4 gündur macera tutkunu olduk. Ömer: aynen ama macareya davamke devam edecez ama biraz dinlenek neyse yatak kanka iyi geceler. Yiğit: sanada iyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVDEN TAŞINMA LANETİ 1
AdventureEvden Taşınan Ömer Yeni Evlerinde Gizemli Olaylar Yaşıyor Ömer 16 Yaşında Ve Evin Tek Oğlu Devamı İçin Hikaye okumayı Unutmayın ❤️ Ve Oy Atmayı Unutmayın Sadace Altaki Butona Basmak Yeterli ❣️