Sabah oldu yiğit kalk hadi .yiğit: tamam kalktım.annem babam evde yoklar acaba nerdeler kanka merak ettim. Yiğit: vallahi kanka ben bilmiyom bi arasana acaba 3 gündür nerdeler ara bi. Ömer: tamam arıyom kanka meşgül diyoo off nerdelerya. Yiğit: acaba bişemi oldu kanka hastaneyi arasanabi. Ömer: tamam dur hastaneyi arayam hastaneylemi konuşuyom. Hastane: evet buyrun. Ömer: ben ömer annem babam ordamı 3 gündür yoklar. Hastane: burdalar ama. Ömer: amasi neee söyle ya bişemi oldu. Hastane: ömer sana bunu demek zor ama annen baban öldü. Ömer: neeeee yalan söyleme olamaz öylee bişe nasil ya. Hastane: annen baban aslında 3 gündür öldüler ve sana demek istemedik. Ömer: annemmm babammm öldü yiğit kanka. Yiğit: neeeee kanka yalan söyle ciddimisin lan. Ömer: ciddiyen öldüler annemmm babammm sizin kokunuz ne güzeldi be. Hastane: cenazzeyi mezara gömdük mezar sizin kazşaktakı mezarlıkta gidik göre bilirsin. Ömer: tamam görüşuruz hastane yiğittt kankaa annemm babam kim öldürdu ofya annnemm benimm canım ya kanım ya. Yiğit: kanka gel mezara gidek ağlama ya benimde ağlayasım geliyo offf. Ömer: tamam hadi gidek. 15 dk sonra yiğit: geldik kanka ağliyom ya. Ömer: annemm babamm canımsınız kokunuz mis gibiydi off ağliyom ya hadi su dökek. Yiğit: tamam suyu getir hadi bismillah döktüm kanka gidek hadi yoksa daha ağliyacam. Ömer: acaba kim öldürdü bunu yapan cezası olacak neyse gel evde araştırak. Yiğit: kanka sizin bir düşmanınız falan varmı. Ömer: yok hiç düşmanımız olmadi zaten bu eve geldik şeyler alt üst oldu bu evde bişeylik var ama ne. Yiğit: kanka doğru diyon bu eve geldiniz ne olduysa burda oldu yani bencede bişeylik var ama ne. Ömer: eski emizde herşey yolunda çok güzel gidiyoduk buraya geldik her şey alt üst bence bizim bir düşmanımız var ama kim ben bilmiyom. Yiğit: kanka bak düşmanınız olsa sende ölürdun neden annen baban ölsunki yani bence bu olay baya büyecek gözüküyo. Ömer: kanka annemi kim öldürdü bulacaz onunda kanını alcaz. Yiğit: kanka hadi yatak sabah olunca araştırmayada başlariz hadi iyi geceler. Ömer: tamam iyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVDEN TAŞINMA LANETİ 1
AbenteuerEvden Taşınan Ömer Yeni Evlerinde Gizemli Olaylar Yaşıyor Ömer 16 Yaşında Ve Evin Tek Oğlu Devamı İçin Hikaye okumayı Unutmayın ❤️ Ve Oy Atmayı Unutmayın Sadace Altaki Butona Basmak Yeterli ❣️