Damla nın ciyaklamasıyla yatağımdan fırladım.
D:Nehiiir! Kak leyyyyn!
N:Anne 5 dakika daha .diyip yatağa tekrar gömüldüm.Bir anda ses kesildi.Kafama soğok su dökülmesiyle kendimi yerde bulmam bir oldu.yerden zorla kalkıp yatağıma oturdum ve yastığı kucağıma aldım . Damalya baktığımda karnını tutarak anırıyodu .
N: Yaa DAmla 2 dakika daha uyiyimya
D:ha-yır bu gün '' zorunlu'' okulun ilk günühadi kahvaltıya.
Damla ellerini beline koyarak aşğı indi. vay tiripçi vayyy.Kucağımda duran yastığı yatağa fırlattım . Yerde duran köpekti terliklerimi giydim .ayağımı yere sürüklüyerek gardrobuma ilerledim. gardrodumu açtım ve mal mal bakındım .
Diğer insanlar sabah uyandıklarında halıyla bakışma sefasına girer, ben gardrobumla bakışıyorum.kıyafetlerimle bakışma sefam bittikten sonra askıda duran salaş pemde sıfır kollumu altına buz rengi örgülü kemerli şortumu giydim. ıslak kıyafetlerimi bi kenara fırlattım . Aşağı indim ve banyoya girdim elimi yüzümü yıkadım dudak kıremimi sürdüm ve göz kalemimidde sürdm. Uzun kahverengi aralarında sarılar olan dalgalı saçımı taradımve lavobadan çıkım mutfağa girdim.
Damla yumurta hazırlamış daha doğrusu hazırlamaya çalışmış.Yanına geçtim,kolumu omuzuna koyup
N:Damlacığım
D:He bebüsüm
N:naptın ?
D: ee yumurtamsı bişi
N:Bence biz yolda yiyelim
D: Bencede . diyip tavadaki yumurtamsı maddeyi çöpe döktü.masaya doğru ilerlediğimde yıldızlı kolyemin orda olduğunu gördüm.Zorda olsa boynuma taktım.Damlayı kapıda beklerken kısa kahve rengi kumaş botlarımı ayağıma geçirdim ve askıda duran kahve rengi gol çantamı omuzuma asdım.
Damla üzerine beyaz gömlek ve lacivert dar pantolon giymişti.Ayakkabılıkta duran siyah platform ayakkabıları giydi ve askılıkta duran siyah çantasını alıp içinden çıkardığı telefonu cebine koydu.
BU BENİM İLK HİKAYEM KÖTÜ OLABİLİR VE Bİ ARKADAŞIMLA EN ÇOK KİM VOTE ALICAK İDDASINA GİRDİK OKUYANLAR VOTELEYE BİLİRMİ