Cesaretini Topla( Son bölüm)

670 14 5
                                    

Ayşe de belkide son şifreyi bulabilirim. Ama önce Sema yı güvenli bir yere götürmem lazım. Sıra onda. Eğer onu götürebilirsem katille de yüzleşebilirim. Ama nasıl? Tekrar şansımı denesem. Onu takip ettim. Yanlız bulunca da konuştum.
Sema zor ama bana güvenmen lazım. Bak sıra sende ve seni güvenli bir yere götürürsem katille yüzleşip bu seri cinayetleri bitirebiliriz.

Diyelim ki kabul ettim. Nereye gidicez?
Benim evime.
Orasının güvenli olduğunu sanmam.
Belki. Amaa oraya gelicek ve biz onu yakalayacağız.
Tamam. Ama yanıma bir bıçak almama izin vericeksin.

Şaka yaptığını sandım ama gayet ciddiydi.
Tamam.

Yanımdan ayrıldı ve bir çantayla geri döndü.
Gidelim mi?
Evet.

Yolda yürürken sohbet etme girişimlerine başladım.
O kitapları nerden aldın?
Aslı hediye etmişti.
Onun ihtiyacı yokmuymuş?
O bir üst sınıfta. O yüzden ihtiyacı yoktu onlara.

Onu koruyor olmam şüpheli olduğu gerçeğini değiştirmedi.

Eve vardığımızda kapının açılması biraz zor olmuştu. Kilit sıkıştı herhalde. İçeri girdik.

Işıkları açınca Sema arkama bakıp çığlık atmaya başladı.Arkama dönemeden büyük bir acı hissedip bayıldım.

Bu koku ne? Gözlerimi açamıyorum. Çok halsizim. Zar zor açtım ve karşımda Aslı nın yanmış bedenini gördüm. Nasıl? Nerdeyim ben? Etrafıma bakındım. Sema. Bir iple sandalyeye bağlanmış çığlık atıyordu. Onun çığlığını bastıran bir kahkaha duyudum. Sesin geldiği yöne baktım. Gözlerime inanamıyorum. Bu nasıl olur? Aslı kanlı canlı karşımda duruyordu. Hatta kahkaha atıyordu.
Selaaaaammmm.
Aslıı. Ama nasıll?
Çok kabasın. Selam dedik.
Aslı sen öldün. Cesedi ben teşhis ettim.
Emre şifrelerimi hiç anlamamışsın. Hatırlasana. İkinci şiirdeki şifreyi bulamamıştın. Küllerimden tekrar doğacağımı ve intikamımı alacağımı yazmıştım.
Ne intikamı.

Gözleri dolmuştu.
Babamınnn.
Neden bahsediyorsun.
O evsiz deyip arabanın ezmesi için bıraktığınız adamın intikamı.
Baban mı?
Evime gittiğinde annem bahsetmedi mi? Eğer siz onu hastaneye götürseydiniz şimdi sağlıklı olacaktı.
Aslı. İntikam için tüm arkadaşlarını öldürmeye değer miydi?
Yardım etmeyi teklif ettiler. Ayşe bana benzediği için çok yardımcı oldu. Sema seni buraya getirmemi sağladı ama oda ölmek zorunda. Eda yı da doğrusuu şahit olmaması için. Başka soru var mı?
İntikam için bu kadar insan öldürmeye deydi mi?
Babamın bana o kitapları ne zorlukla aldığını biliyo musunuz? Ve sizin gibi 3 serseri onları yerden yere attı. Sırf o kitaplar için değerdi.

Peki şimdi. Polis seni elbet bulur.
Şu an neredeyiz biliyo musun.

Loş ışıktan bir şey anlaşılmıyordu.  Aslı ışığı açtı. Gözlerim biraz kamaştı. Açtığımda eşyasız boş bir oda da olduğumuzu gördüm. Ama bu boş oda benim salonum.
Yanii?
Yani Emrecim.Ben kayıtlarda ölüyüm. Sema da ölünce tüm suç sana kalıcak.
Beni öldürmeyecek misin?
Senin ölüm günün yarınn. Ben kurallara uyan biriyim.
Yani.Yarına kadar kaçmayacak mıyım?
Hayır.
Sebep?
Sana güveniyorum. Ayrıca yarına kadar seninle buradayız. İzle.

Eline bir bıçak alıp acımadan Sema nın gırtlağını kesti. Sonra sert bişeyle kafama vurdu. Uyandığımda sandalyeye bağlıydım ve ağızımda bantlıydı.
Günaydıııııınn.
25 dakikamız kaldı. Sonra seni de öldürüp bu işi bitireceğim.

Konuşabilsem ona küfür ederdim. Bandı çıkardı. Şimdi. Olayın üstüne kalması için son 5 dakikada seni çözücem. Böylelikle intihar gibi olucak.
Beni camdan at. Daha rahat olur
O zaman işin eğlencesi kalmaz.

Zaman geçti ve ertesi gün için son 5 dakika.  Beni çözdü. Gözünü ne benden ne de bıçağından almadı. İşim zor olacaktı. İlk hareketini yaptı. Bacağıma bıçağı sapladı . Yere yığıldım. Acıyla inliyordum. Tam bir hamle daha yapacaktı ki yere yatıp yuvarlandım. Bacağını çekip yere düşmesini sağladım. Elindeki bıçak fırladı. Sinirliydi. Erkenden atılıp beni boğmaya başladı. Çok güçlüymüş. Biraz uğraştım ama onu üstümden atıp bıçağı almayı başardım. Erken davranıp onu yaraladım. Evden çıkıp sokakta koşmaya başladım. Ardıma bakmadan koştum. Nefes nefeseydim. Bir yerde soluklanıp polisi aradım.Arkamdan geliyo mu diye kontrol ettim.Kimse yoktu. Bir süre sonra polis arabaları geçti. Durdurdum ve olanları tek nefeste anlattım. Eve gittiğimizde Aslı Sema ve Ayşe nin cansız bedenini gördüler. Aslında benden şüphelendiler ama aldığım şifreleri onlara gösterdim. Aslı nın el yazısı olduğunu anlayınca suçsuzluğum ortaya çıktı. Tabi Aslının intikam nedenini söyleyince 2 yıllık hapis cezası aldım. Çıkınca evimi satıp parayı Aslı nın ailesine verdim. Bitmişti. Hayattaydım. All izz well

Yaşamak için 1 haftaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin