İçerisi biraz küf kokuyordu. Eski bir gecekondu işte. Aslı nın cesedinin bulunduğu yer çizilmişti. Etrafa bakındım. Aslının öğrenci kartı ve cüzdanı bir sandalyenin arkasına düşmüş. Cüzdan da dolu.Peki ne istiyor. En son şifreyi hala çözemedim. Benim kitapların Ne demekti bu? Hava kararıyordu ve bu kanlı yer beni iyice korkutmaya başladı. Artık uyumak istiyorum.Veee telefon çalar.
Alo.
Beni özledin mi?
Yaa.Bende diyordum manyağın biri beni arayıp rahatsız etsin
Son günlerin nasıl geçiyor?
Son günlerim olduğunu da nerden çıkardın ?
Şifreleri boşver. Kalan günlerini yaşa.
Sesimi özlemedin herhalde. Ne var?
Şeyyy. Az önce polisleri aradım.
Olaymahaline girdiğim için mi?
Hayır. Banyodaki kanlar için. Bir kahkaha attı.Telefonu kapattım. Ne yapacağım şimdi. Beni bulurlarsa içeri tıkarlar. Şifreyi çözemem. Amaa diğer yandan o manyak da beni öldüremez. O zaman plan şu:
Kalan 7 günümün 6 günü şifreyi çözmeye çalışırım. Bulamazsam teslim olurum.Peki şimdi nereye? Öncelikle arabayı bıraktım. Aklıma Hamdi den başka biri gelmiyor. Onun evine gidebilirim. Şu an aranıyor değilimdir ama yinede kuytu köşelerden Hamdi nin evine gittim. Kapı açıktı. Koşarak girdim içeri. Işıklar kapalıydı. O kadar stresliyim ki kapının açık olması hiç garip gelmemişti. Işıkları açtım. Salon boştu. Ama bazı eşyalar yere düşmüştü. İki seçeneğim var. Ya bizimki içip kafayı buldu ve etrafı dağıttı( umarım böyledir) yada o manyak buradaydı. Banyoya gittim. Temizdi. Odasına gittim. Yorganına sarılmış uyuyordu. Kafası bana dönüktü. Rahatladım. Hamdi hemen kalk!!
Bağırıyorum ama uyanmadı. Uykusu ağırdır diye düşünerek kendimi teselli ettim. Yanına gidip dürtmeye başladım. Yorganı kaldırdığımda gördüğüm şeyin kesik bir kafa ve kandan ibaret olduğunu anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşamak için 1 hafta
Misteri / ThrillerHayatının geri kalanına karşılık 1 haftasını alsa bir katil ne yapardın❓ Bir hafta içinde çözmen gereken şifrelere karşılık hatyatın ne kadar adil❓