Açamayanlar için,
Profilime link bırakacağım"Kitap tanıtım videosu "
Bu kitap yunan mitolojisini baz alsa da farklı mitolojileri de katabilir, gerektiğinde efsane yaratabilir, değiştirebilir ve karakterler ekleyebilirim. Bilginize.
Düzenlendi yazısı olmayan bölümleri okumayın lütfen. Kitabı okumaktaysanız ise tekrardan birinci bölümden başlayın rica ediyorum. Kalemimi iyileştirmeyi ve yazım hatalarını düzeltmeye çalıştım. Olay örgüsü de çok değişti. Umarım becerebilmişimdir. İyi okumalar.
💅✨Mommy is back bitches ✨💅
Ah ayrıca özellikle watty'de yaşanan son hırıszlık olaylarından sonra bir önlem almak istedim.
İlk olarak Zemheri'den başlamak istiyorum. Bu hikayeyi yazma nedenim, Zemheri'ye dönüşmek istememdi. Hiçbir şey hissetmek istemiyordum. Hislerim çok ağır geliyordu artık bana. Her günü ağlayarak geçirmekten yorulmuştum ve hiçbir şey hissetmemenin daha iyi olacağı kanısına varmıştım. Bu yüzden Zemheri'yi yarattım.
Zemheri ismini haberlerde duymuştum. Kara kış anlamına gelen bu isim çok hoşuma gitmişti.
Soğuğun tanrıçası ve beyaz saçları olması tamamiyle benim zevkim. Küçüklüğümden beri beyaz saça ve buza karşı çok büyük bir ilgim var.
-bu hayranlık Winx ten mi acaba merak ediyorum-
Her neyse. Karanlık ve aydınlık taraf. Zemheri tanrıçası olduğu evreni bu iki taraftan birine sürüklemesi gerekiyor.
Ve bu da benim insanlara olan öfkemden doğdu.
İyiymiş gibi gözüken ama kötü olan insanlara olan öfkemden.
Karanlığı hep kötü belleyen insanlara olan öfkemden.
Bu tarafların adı aydınlık ve karanlık. Direk iyi ve kötü taraf değil. Çünkü aydınlık olması iyi olduğu, karanlık olması kötü anlamına gelmiyor. Bu kitapta da buna değinmek istedim.
Bu dünya da yaşamak istiyorsanız, 'kötü' olmanız gerekiyor. Çünkü canavarların arasında yaşıyoruz ve bir canavarı canavara dönüşmeden yenmek imkansız.
Gerçi kötü ve iyi algısını da anlamıyorum. Bu algılar dinin ve toplumun kurallarından başka birşey değil.
Küçükken bez bebek Simge'nin kötü olduğunu düşünürdüm.
Sonra fark ettim.
Simge sadece kızının ve kendisinin hayatını kurtarmak istiyordu.
Ama bir kadın polyanna olmalı.
Erkeği ise onu tüm bu gerçeklerden korumalı.
Bize aşılanan bu. Toplum sadece kadınların değil erkeklerin de üzerine baskı kuruyor.
O yüzden bu hikaye de kimseyi yargılamamanızı sağlamak istiyorum.
Karanlık kötü değil.
Aydınlık diye bahsedilen şey iyi değil.
Kötü ve iyi yok.
Bu göstermek istiyorum size. Sadece izin verin göstereyim.
Eğer kitabımla ilgili bir problem yaşarsanız özelden her zaman mesaj atabilirsiniz. Sorunları beraber çözelim.
Eğer kitabımdan bir şeyleri çalan yazarlar olduğunu düşünüyorsanız yine mesaj atabilirsiniz. O sorunları da beraber çözelim.
Eğer kitabımdan bir şeyleri kullanmak istiyorsanız yine mesaj atabilirsiniz.
Efsaneleri evet kaynaklardan alıyorum ama değiştiriyorum. Kaynakçayı ya da aldığım efsaneyi belirtiyorum ayrıca. Ama şahsımın yazmış olduğu efsaneler de var. Onların izinsiz alınmasını asla kabul edemem.
Onlar ve bu kitap benim dünyam.
Sağlıcakla kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK RUH|Ouroboros
FantasyZemheri soğuğun, Ruhun ve Evren'in Tanrıçasıydı. Ama Taç takma törenine kadar Zemherinin ablası Açelya'nın olduğu sanılıyordu. Küçüklüğünden beri dışlanan Zemheri'nin şimdi insanlığı ya karanlık ya da aydınlık tarafa sürüklemesi gerekiyor. Peki Zemh...