Aycan'ın evine geldiğimde eşyalarımı yerleştirip onun düzenine ayak uydurmaya çalışmıştım. Birlikte kahvaltı yapıp iş yerine gitmiştik. Yeri süpürürken işe yeni birisinin geldiğini görmüştüm. Yanına gidip,
"Selam" demiştim.
"Selam"
"Yenisin galiba?"
"Evet bugün geldim"
"Ben Füsun"elimi uzatmıştım
"Selinay" deyip nazikçe elimi sıkmıştı.Gün boyunca gelen müşterilerle ilgilendikten sonra yorgunlukla kendimi dinlenme yerine atmam bir olmuştu. Aycan ve Selinay ile sohbet ediyorduk fakat yorgunluğumdan göz kapaklarımın kapandığını hissediyordum. Gözlerimi araladığımda odada kimsenin olmadığını görmüştüm. Ayağa kalkıp odadan çıktıktan sonra üst kata çıkıp Aycan'ı aradım. Ama üst katta o gizemli kapıdan çıkan Göksün'u görmüştüm.
"U-uyandın mı?" Demişti ama beni görünce korkuya kapılmıştı.
"O kapıyı aç"
"Füsun bu konuyu seninle tekrar konuşmayacağım"
"Neden?"
"Çünkü artık çok sıktı"
"Umurumda değil Göksun o kapının ardındaki sırrı çözmek için günlerdir uykusuz kaldım. Ve o sırrı bir gün göreceğim"
"Fazla inatçısın" bana doğru yaklaşıp gözlerimin içine odaklanmıştı. Aynı şekilde bende onun gözlerine.
"Benden kimse bir şey gizleyemez" dedim fısıltıyla.
"Öyle mi?"
"Öyle" kendimden emin bir şekilde demiştim.
"İyi geceler Füsun Hanım"
"Size de Göksun Bey" dükkandan çıktığımda kendimi karanlık,boş sokaklara atmıştım. Hep yorgunluktan uyuya kalıyor ve gözlerimi açtığımda Göksun dışında kimse kalmıyordu. Tuhaftı,her şey çok tuhaftı. Daha önce hiç karşılaşmamıştım bu kadar tuhaflıklarla,eve geldiğimde kapıyı çalıp kapının açılmasını bekledim. Kapı açıldığında Aycan gülümseyerek bana bakıyordu. İçeri geçip Aycan'a baktım.
"Neden beni hiçbir zaman uyandırmıyorsun?"
"Göksun Bey istedi" kaşlarım çatılmıştı.
"Nasıl?"
"Her zaman çok çalıştığını ve yorulduğunu söylüyor bizede sessiz olmamızı ve seni uyandırmamızı söylüyor" beni düşünüyordu ve bu benim gururumu okşamıştı az da olsa. Fakat bana çok soğuk davranıyordu madem beni düşünüyordu o zaman neden böyle davranıyordu ki?
Bana ayırtılan odaya çıktığımda bana yabancı gelen o yatağa uzandım ve gözlerimi kapatıp uyuya kalmıştım.
Sabah olduğunda kalkıp kıyafetlerimi giyip iş için aşağı inmiştim. Aşağı indiğimde Aycan'ın hala uyanmadığını görmüştüm. Geç kalmamamız için odasının kapısını tıklatıp bekledim. Yaklaşık beş dakika sonra kapı açıldığında uykulu gözleriyle bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piksel Dünya
Teen FictionFüsun daha küçükken babası, annesini öldürüp ardından intihar etmiştir. Küçüklük yıllarını komşusunda geçirmiştir. Ama komşusu vefat edince tekrar yalnız kalan Füsun,işinden de kovulunca geçinmek için yeni bir iş bulmuştur. İş yerindeki gizemli bir...