Partea 2 - O raceala?!?

461 35 1
                                    

Aaah....a trecut si week-end-ul asta....si cand te gandesti ca e martie si mai sunt 4 luni de scoala...inca 4 luni de tortura....ce dragut

Azi e luni, ceea ce inseamna ca trebuie sa merg la scoala...M-am asezat ca de obicei in ultima banca, unde peste putin timp s-a asezat si Claudiu.....L-a salutat de Chibi care aproape a intarziat..

Chibi sau pe numele lui real Dan este de aceeasi varsta cu mine- 16 ani are 1,75 inaltime, ochii caprui , pistri si este roscat..Noi ii spunem Chibi, pentru ca in a noua era cam scund si obisnuia sa se uite la anime-uri..inca o mai face...la fel si eu...E foarte glumet...uneori prea glumet..

Intra profa de latina in clasa cu un baiat, nu l-am mai vazut pana acum..

- Copii! El este noul vostru coleg,Alexandru , s-a transferat astazi si sper sa va intelegeti cu el...

- Imi pare bine sa va cunosc si sper sa facem amintiri frumoase impreuna..

Studia toata clasa cu atentie, dar deodata ochii lui se atintesc asupra mea, imi parea cunoscut...dar de unde oare... Era la fel de inalt ca si Claudiu (1,80...presupun) avea ochii albastrii si parul negru.

- Alexandru, te poti aseza in ultima banca de la perete!

- Bine!

Statea in banca chiar de langa mine si atunci am realizat ca era baiatul de atunci, dar inainte sa spun ceva, mi-a luat-o inainte...din nou:

- Ah...Tu nu esti Elli? Nu pot sa cred....

Pe fata i-a aparut un zambet prostesc, care ma calca pe nervi, plus ca ma durea si capul..

- Ma simt ca intr-o telenovela prost ...

- Poftim?

- Nu ma....eu sunt regina Angliei .....normal ca eu sunt sau deja ai uitat de cine ai dat acum cateva seri?

- Nu , dar..

Claudiu probabil observand cam unde se indreapta situatia, ne intrerupe si imi atrage atentia, scuzandu-se fata de Alex:

- Scuze pentru Elli, dar e putin nervoasa in ultima vreme, nu o lua personal!

Se intoarce la mine si se uita urat..

- Elli, ce e cu tine? Tu nu esti asa!

- Stiu, dar ma enerveaza...

Imi pune mana pe fata, lucru pe care il face uneori ca sa ma faca sa tac..

- Ai febra!

- Da?!?

Se uita ingrijorat la mine, insa eu am pus capul pe banca si cred ca pentru un timp am adormit..

- Elli, trezeste-te, am terminat orele!

-Huh? Deja?

- Pai ...ai dormit tot timpul..

- Serios?

- Da...si inca ai febra...hai ca ma duce tata acasa asa ca vi cu mine....adica stam la 2 strazi distanta...deci nu ai de ales...

- Bine!

Cand am ajuns acasa am luat 3 pastile si m-am bagat in pat, adormind.

M-am trezit de dimineata, ma rog era 11:45, cand am vazut cat e ceasul am inebunit, apoi i-am trimis mesaj lui Claudiu ..

-" De ce nu mai trezit?"

- " Pentru ca tata a spus sa te las sa dorm , plus ca o sa vin dupa scoala la tine ! Acum lasa-ma ca trebuie sa imi scriu teme la franceza! Somn usor:) "

- " Ahhh... serios ? Bine te astept dupa, dar nu iti promit ca o sa mai pleci intreg!"

- " Hahaha! Lasa!"

Inca 2 ore de plictiseala, sau nu pentru ca inca imi este somn..

(Apropo tatal lui Claudiu e doctor)

Alex:

Eram in ora de franceza si ma plictiseam de moarte, mai mult sau mai putin, deoarece stateam in banca cu, Claudiu si facem tot felul de glume, de odata si-a dat o palma peste fata , s-a intors si s-a uitat serios la mine..

- Poti azi dupa scoala sa te duci la Elli acasa ? Te rog! Am uitat ca astazi vine in vizita bunica, tata mi-a dat medicamentele pentru ea, tu trebuie doar sa ii dai medicamentele si sa ii spui ca nu se poate certa astazi cu mine. Te rog, nu o pot lasa asa..

- Pai ....nu prea stiu..

- Haide, plus ca asa te poti revansa fata de ea, te cam crede un ciudat...

- Pentru faza de atunci ,nu? Pentru ca i-am spus ca e nebuna?

- E adevarat totusi...

Am inceput amandoi sa radem, iar profa s-a intors uitandu-se urat la noi, insa noi ne-am prefacut ca scriem..

- Bine...ma voi duce eu la ea..

- Multumesc frate, promit ca o sa ma revansez..

- E ok..

Cam asta a fost, scuze ca a luat asa mult , dar am fost foarte ocupat de cand a inceput scoala, plus ca in curand am simularile, deci trebuie sa ma pregatesc.
Sper ca v-a placut si scuze pt greseli daca sunt..
Pe data viitoare..:p

Vis...sau realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum