Partea 5 - Printul si printesa?!?

350 31 1
                                    

   Azi e luni, deci de moment ce trebuie sa merg la scoala trebuie sa ma scol si la 7 ..pentru ca da...il urasc pe cel care a hotarat sa faca scoala de dimineata ....

   Ma rog sa trecem la subiet....astazi e practic prima zi cand merg cu Alex la scoala.....aaa....dar trebuie sa il scol si pe el , pentru ca el se pare ca e mai lenes ca mine...

   - Trezeste-te......trebuie sa mergem la scoala!

Deschid usa de perete, aprind lumina, lucru care il deranjeaza si se intoarce cu spatele, iar eu ma arunc peste el...Acum stateam desupra lui si ii suflam in fata , insa deodata deschide ochii ma prinde cu mainile de soluri si el ajunge deaspra mea...se apropie usor de mine, cred ca era dar un centimetru intre noi. Si el incepe sa imi sufle in fata exact cum i-am facut eu, el nu mai putea de ras cand vedea ca fac ca toate alea insa nu puteam scapa pt ca el ma tinea de maini.

   Dupa 2 min. de ras m-a lasat in pace si s-a dus la baie, iar eu m-am dus in camera sa ma imbrac.  Poate nu v-am spus , dar scoala noastra are uniforma, totusi e destul de draguta, fetele poarta o fusta rosie sau albastra in carouri cu un tricou alb simplu sau cu diferite mesaje, iar  baietii poarta pantaloni lungi albastrii in carouri cu bluze albe , desigur..:)

  Mi-am pus fusta albastra pe mine si tricoul, iar pe deasupra mi-am pus o camasa larga albastru inchis in carouri , mai lunga decat fusta, pe care am pus-o de forma. M-am dus jos si am facut micul dejun si l-am chemat pe Alex la masa.

  - Iti sta bine in uniforma! Imi spune Alex zambind.

- Multumesc! Si tie! Ii raspund la zambet. Mergem?

Se uita la ceas si observa ca e fara 20'  si se uita urat la mine

- O sa intarziem!

Ma i-a de mana si ma trage pana la usa si apoi afara, pe urma se opreste si eu o i-au inainte.

- Hai! Ca nu te mananca!

   Alex:

    In fata casei se afla un BMW negru ,luxos. M-am oprit si admiram masina, dar Elli m-a oprit din asta mergand la masina , deschizand usa si intrand ..

  - Te misti azi? Sau ai de gand sa intarzii?

- Ammm...nu!

Ma urc in masina si il salut pe sofer si el pe mine.....Tot drumul Elli nu a spus nimic si nici eu.

  Cand am ajuns in fata liceului ea a coborat prima si toate privirile s-au indreptat asupra ei si apoi asupra mea....Ce se intampla?

  Trecem prin multime de parca eram nu stiu ce staruri, iar Elli le zambea si ii saluta pe toti.

  Cand am ajuns in clasa , ne-am asezat in ultima banca, iar dupa au inceput sa tot vina fete si baieti si toti spuneau ceva gen:

- Printesa, esti bine? Cum te simti? Mai esti bolnava?

- Nu, sunt bine acum! Dar va multumesc ca sunteti asa ingrijorati de starea mea!

Ora de fizica a trecut imediat si in mare parte nu am fost atent, ma intrebam de ce Elli primea un asa tratament special deodata!

  Ma duc la Claudiu si il intreb:

- Care e faza cu Elli? Si de ce toti o striga " printesa"?

- Aa? Nu stii? Bine....deci Elli e considerata Printesa liceului deoarece e frumoasa, desteapta -are  cele mai mari note din scoala, e inalta, e de treaba si ajuta pe toata lumea la nevoie, plus ca e vicepresedintele scolii!

- Serios?

- Mhmh!

Da  din cap aprobator, iar eu plec ducandu-ma afara deoarece simteam ca e prea multa lume in scoala...

Ma intind pe iarba la umbra unui copac si inchid ochii. Peste putin timp cineva se aseaza cineva langa mine, deschid ochiul drept si ma uit .

- Hm! Ce face printesa aici, langa un simplu om?

O spun usor ironic , iar ea se uita urat si zice:

- Lasa-ma si tu cu prostiile astea! Sunt doar niste chestii nascocite de unii copii  plictisiti!

- Deci asta crezi tu defapt? Si ce ai face daca te-ar fi auzit cineva?

- As innebunii si ia-si lua viata!

Atunci din tufisurile alaturate  iese un baiat si incepe sa alerge in directia opusa noastra.

Noi am inceput sa radem atat de tare, incat cred ca ne auzeam si copii de la etajul doi, dar nu imi pasa. Dupa un timp ne-am oprit, iar Elli s-a intors cu fata la mine si cu un zambet cald imi spune:

- Alex! Dupa ore vrei sa vi cu mine undeva? Te rooooog!

- Ihi!

Dau din cap aprobator si ii zambesc , ea se uita la ceas si observa ca mai erau 3 min. pana se suna. Se ridica si ma ia de mana.

- Ce faci?

- Pai nu cred ca vrei sa intarzi la ora de mate, mai ales ca profu' e destul de sever.

- Bine!

Restul zilei a trecut imediat si in sfarsit am terminat orele, iar eu si cu Elli ne aflam in curtea scolii.

- Deci , unde voiai sa mergem?

- Acolo!

Isi indreapta privirea spre o cladire mare din sticla, dar insa prin care nu puteai sa vezi inauntru.

- Acolo?

-Mh!

  Da din cap aprobator si ma trage dupa ea  ea spre cladirea impunatoare din fata noastra. Deschide usile imense si intra.

La intrare era un coridor imens, iar la un moment dat dadeai peste o fantana, sa mai spun ca locul era plin de flori si de alte specii de plante, era chiar frumos. La capatul acelui coridor era o masuta joasa de ceai , iar in jurul ei erau asezate 3 fotolii si o canapea, mai incolo era o masa mai mare rotuda , plina cu diferite dulciuri, iar in jurul ei erau 5 scaune.

- E frumos, nu?

- Da , e chiar frumos! Dar de ce m-ai adus aici?

- Pentru ca vreau sa devi si tu o parte din ....

Nu a reusit sa termine propozitia ca in camera au intrat 3 baieti, iar unul dintre ei era Claudiu.

- Bun, ati venit! Alex ei sunt Tibi si Maxim. Tibi, Maxim, el este Alex.

- Imi pare bine! Le spun celor 2 baieti care stateau langa Elli.

  Tibi este un tip la fel de inalt ca mine, are parul negru si ochii de culoarea caramelului si din cate am auzit de la Elli e cu un an mai mare ca noi.

    Maxim sau Maximilian era mai inalt ca Elli cu 5 cm , era blond cu ochii caprui si e in acelasi an cu noi. El si Elli aratau foarte bine impreuna, dar pana sa imi mai traiesc eu ideii mele, Claudiu vine langa mine si imi spune:

- Arata bine impreuna , nu ? Ei bine, ei sunt numiti si Printul si Printesa scolii!

- Cum?

- Bine, acum ca suntem toti aici, Alex vreau sa te intreb daca ti-ar placea sa faci parte din consiliul elevilor, spune Elli fericita.

-...

Intrebare lui Elli a fost foarte ciudata......nici nu stiu ce sa spun..

- Pai ....

-  Nu trebuie sa raspunzi acum , dar lasa-ma sa iti spun cu ce te vei ocupa. Tu vei fi organizatorul de activitati, adica tu va trebui sa te ocupi de orice activitati dinafara scolii. Maxim este presedintele, eu sunt vice-presedintele, Claudiu e secretarul, iar Tibi ne ajuta la diferite activitati. De asemenea noi ii ajutam pe elevii care in diferite treburi . Te rooooog, ne-ar prinde bine inca o persoana in plus .

- Nu prea stiu! Pot sa iti dau raspunsul maine?

- Da! Bine baieti, ne vedem maine , pa!

- Pa!

Spun toti baietii in cor in timp ce noi ne indreptam spre iesire.

Imi pare rau, stiu ca acest capitol e probabil foarte plictisitor, dar nu am prea avut inspiratie. Scuze pentru greseli , daca sunt.
Cam atat pt azi.....Am plecat...

Vis...sau realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum