1.

6.2K 129 13
                                    

•  ɀꪮꫀ •

   z.z.morgenstern

   18 345 ember kedveli

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

   18 345 ember kedveli

   hey, wor(l)d
 
   2 304 hozzászólás

Még negyed óra, és mehetek is haza a munkából. Szeretem amit csinálok, pláne, hogy az apám cégénél lehetek marketing-menedzsment igazgató, de néha már kicsit sok, vagy éppen kicsit unalmas. Ma éppen második történt. Semmi újdonság, csak a megszokott telefonok, és jópofizás. Ebben a munkakörben nem éppen a legjobb, ha az embernek olyan aranyos szája van mint nekem, ami mindent kimond, szűrő és cenzúra nélkül. Dehát kis termet, nagy száj szokták mondani.

- Igen, tessék Zoe Morgenstern.- veszem fel az üveg asztal szélén elhelyezett vonalas telefont.

- Chloé Fleur drága barátném, és neked nem dolgoznod kellene?

- Éppen azt is csinálom!- nyitok meg azonnal egy táblázatot a laptopomon, és pötyögni kezdem bele a ma megkapott adatokat.

- Igen? És közben egy Mona Lisát rajzolsz a lábadra?- nevet fel a vonal végén Chloé.

- Láttad instán?- nevetek mostmár én is vele, és bezárom a táblázatot, hogy majd otthon befejezzem.

- Igen én, és még vagy húszezer ember.

- Te mit ittál ma Chloé? Nem követnek háromszázan...- dőlök vissza függőleges helyzetbe a székemmel, majd az asztalra támasztom kezeimet.

- Hát akkor gyorsan nézz rá az instádra csajszi, mert az a kép pörög.- azonnal be is írtam a böngészőbe az oldalt, majd bejelentkeztem, és döbbenten konstatáltam, hogy barátnőmnek igaza van.
  
- Ez mégis, hogy lehet?

- Hát azt tudom, hogy megosztották páran, gondolom azt is megosztotta akinek tetszett, kb így,- szinte biztos vagyok benne, hogy most éppen vállat rántott, és felrakta a lábait az íróasztalára- tudod Zo ez a XXI. század, örülök, hogy végre te is felfedezted, és ugranak a követőid.

- Nem kellett volna posztolnom!- nem is használtam eddig szinte soha az Instagrammot, sőt szinte semmilyen social médiát, már ami az enyém lenne, elég volt nekem a cégét korrigálni, erre most a saját nyakamba zúdítok még több munkát.

- Ugyan már! Csak rakd fel az eddigi festményeid, meg rajzaid, mindenki imádni fogja, tudod lehet le is cseng ez gyorsan, rengeteg ilyen profil van.

- Legyen igazad Chloé, de megyek nemsokára indulnom kell haza, majd beszélünk.

- Persze Zo, Csak nyugodj meg, ez lecseng, tudod öt perc hírnév, vagy mi az.- neveti el magát, hiszen neki többezer követője van, tekintve, hogy egy modell, méghozzá francia modell.

- Chloé, ugye te nem osztottad meg a képet?- nézek magam elé gyanakodva, még ha ő ezt nem is láthatja, a vonal végén azonban csend van, hosszú-hosszú másodpercekig.

- Ugyan hova gondolsz Zuzu! Hallatlan.- tettetett felháborodást, én pedig csak megforgatom szemeimet.

- Istenem, komolyan sírba viszel.- erre csak elneveti magát, én pedig inkább leteszem a telefont, és kezeim közé temetve arcomat kezdek el ezen az abszurd helyzeten nevetni. Ekkor azonban a laptop csipogni kezd, és egy új Instagram üzenetet jelez.

• ꪶꪖꪀᦔꪮ •

Telefonomat nyomkodva sétáltam a hotel folyosóján, amikor hirtelen nekicsapódtam valakinek, így mindketten hátráltunk pár lépést, majd felnézve Lewis Hamiltont találtam magammal szemben.

- Bocs kicsi, csak belemerültem.- emeli fel telefonját, amin egy kép van megnyitva instán.

- Semmi,- legyintek, majd én is felemelem saját készülékem- én is.- csak bólint, és már menne is tovább, de még utána szólok- Megmutatod a képet?- mutatok a kezében tartott telefonra, amin még mindig ugyan az a kép van.

- Ja, de csak egy tetoválás, vagy rajz,- vakarja meg tarkóját- még nem döntöttem el.

Felém nyújtja a készüléket, én pedig szemügyre veszem az alkotást. Még úgy, hogy nem igazán a szakterületem a tetoválás, vagy a rajzolás, úgy is megmondom, hogy ez egy nagyon szép munka.

- Azta, ez egy haverodé?- adom vissza neki a telefonját, ő pedig zsebre is vágja azt, majd kezeit is első zsebeibe süllyeszti.

- Nem, egy ismerősöm osztotta meg, de nem az ő profilja, na de nekem mennem kell, majd mindjárt átdobom a képet, ha érdekel.- csak bólintok, ő pedig már folytatja is eredeti útját, így én is tovább megyek, amikor egy üzenetem érkezik Instagramon. Hamilton elküldte a képet, amire rá is megyek, majd tovább kattintok annak az oldalára, aki ezt feltöltötte.

Egy lány oldala jelent meg telefonom képernyőjén. Barna haj, kék szemek, átlagos lány, szinte már beleolvad a tömegbe. A képei is átlagosak, és csak ez az egy az, amin egy rajz van, valamit ezen az egyen van több like, mint egy átlagos felhasználónak a posztján. Valakinek nagyon megtetszhetett a munkája, és gondolom megosztotta, valaki, akinek sok követője van, mondjuk ez nem is meglepő, tekintve, hogy hozzám is Hamilton által jutott el a kép. Szobámba érve levetem magam az első velem szembe jövő ülőalkalmatosságra. Kíváncsi vagyok rá, hogy reagál valaki az ilyen hirtelen jött internetes figyelemre, így eldöntöttem, hogy ráírok a lányra. Na persze nem a hivatalos oldalamról, mert nem vagyok hülye.

Átjelentkeztem a másik profilomra, miután elküldtem oda is magamnak a képet, és kezdődhet is az akció. Elküldtem a lánynak a saját képét, és egy kis üzenetet is hozzá.

mcl.l.n.

szépen kidolgozott...

•🐝•

Hey! Ez lenne egy új könyvem első része, ha eddig tetszik, és esetleg szeretnél egy folytatást látni, akkor kérlek azt jelezd nekem valahogy, nagyon sokat jelentene!
Legyen szép heted!💕

távoLI ARcWhere stories live. Discover now