40.

1.8K 77 12
                                    

z.z.morgenstern

49 727 ember kedveli

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

49 727 ember kedveli

remélem Lando nem gondolja úgy ezek után, hogy kitesz... 😂

11 807 hozzászólás

dylan.king_ nálam mindig van egy szabad kanapé😂
     →z.z.morgenstern ezt most szépen elteszem, és ha kell, akkor bármikor fel tudom mutatni...😂
    →chlo.f kiteszem Lewist, itt is lesz
    →lewishamilton hát na!
    →chlo.f Lewis horkolsz! Komlyan Roscoe meg én már nem bírunk lassan aludni...
   →z.z.morgenstern te inkább tartsd meg Lewist😂
    →chlo.f ez most fájt...!
    →z.z.morgenstern bocs de tudom milyen veled élni😂
    →lewishamilton dobjuk kettőbe a pszichológus árát Zoe? Közös foglalkozás?
    →z.z.morgenstern szerintem a bátyja is beszáll😂
    →chlo.f menjetek a picsába, párosan! Így lesz neked ezek után szabad ágyam...
    →lewishamilton nyugi Zoe van két vendég szoba😂
     →chlo.f ma este után csak egy lesz...
     →scarlett_a Zoe én is befogadlak, kell majd a dada😂
      →z.z.morgenstern azt hiszem, megvan a győztes😂
      →scarlett_a EZAZ!😂

• ꪶꪖꪀᦔꪮ •

- Nem értem miért kell neked tartanod vele a kapcsolatot.

- Mert a barátom!- emelte fel a hangját a lány, amikor már úgy érezte neki ebből elég volt.

- És nem lehetnének neked lány barátaid?!- emeleten fel mostmár én is a hangomat.

- AZ ISTEN SZERELMÉRE, DEHÁT MELEG!- kiabálta téli torokból, mire döbbenten néztem rá.

- Zoe, én- indultam el felé, mire ő kitette elém a kezét.

- Ott állj meg Norris, és gondold át, hogy miért nem tudsz megbízni bennem.- fordított nekem hátát, és a fürdő felé ment- Oh, és kérlek tudasd velem, mire jutottál.- csapta be maga után az ajtót a lány, én pedig belerúgtam az első tárgyba, ami az utamba került, ami jelen esetben a bőrből készült cipőm volt, kezeimet pedig hajaba vezettem, a napokban egyre több volt a feszültség közöttünk, de nem miatta, sokkal inkább miattam, hiszen nem szeretek titkolózni előtte.

távoLI ARcWhere stories live. Discover now