23.

2.3K 96 33
                                    

• ɀꪮꫀ •


z.z.morgenstern

  20 371 ember kedveli

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

  20 371 ember kedveli

  valaki jöjjön már szórakoztatni😂

  6709 hozzászólás

- Zoe!- csapódott be az ajtó, így egy hatalmas fekete vonalat húztam a füzet oldalára, akiben dolgoztam.

- Jézusom, Max Emilian Verstappen a szívbajt hozam rád.- kaptam a mellkasomhoz, hiszen tényleg megijedtem.

- Mi csak jöttünk szórakoztatni.- dobta le magát az irodában elhelyezett kanapén, mellé Alex és Pierre érkeztek meg, valamit Daniel sajtósa.

- Jézusom, mi ez itt? Családi összejövetel?- torpant meg az ajtóban lány.

- Igen! Anyuci adsz nekünk csokit?- csúszik le a földre Max, és a csípőmbe csimpaszkodik, mint egy kis pókmajom, én pedig döbbenten nézek rá.

- Max te milyen szeren élsz, úgy a legkomolyabban?

- Erre néha én is kíváncsi vagyok.- szólal meg egy újabb személy Violet mellett az ajtóban, így mind felé fordulunk- Sziasztok.

- Hello!- köszönnek az ágyon ülők egyszerre, Max pedig unottan néz fel a monacóira, majd feláll, és leporolta magát.

- Csak valamit kérdezni akartam Zoetól, de azt hiszem, ezt inkább négyszemközt kellene.

- Azonnal jövök, addig ne edd meg az asztalt Maxi, légyszi.- fordulok vissza a holland felé, aki csak durcásan néz rám, amikor mindenki más nevetni kezd a szobában, én pedig becsuktam magam után az ajtót, így szembe kerültem a monacói pilótával.

- Csak azt szeretném tudni, hogy akkor ma este nálam alszol e megint.- mosolyodik el szégyenlősen a pilóta, így én is rá mosolygok.

- Nagyon szépen köszönöm Charles, de Violet befogadott, nem akarlak leterhelni, hiszen a futamra kell koncentrálnod.

- Nem zavarsz.

- Persze, hogy nem.- nevetem el magam erőltetetten- Ismerem magam Charles, képes vagyok bárkinek az agyára menni tíz perc alatt, és nem fogsz miattam rosszabb eredményt elérni, mint amit vársz.- lassan bólintott.

- Akkor legalább megiszol belém egy kávét? Ezzel meghálálhatnád nekem azt, hogy ott aludtál.

- Oké.- rántok vállat mosolyogva, így ő is egy mosollyal hagy ott engem. Én pedig éppen visszamennék az irodámba, amikor a folyosón a csapat pilótái fordulnak be.

- Zoe!- szólal meg először a brit, én pedig egy mosolyt magamra erőltetve intettem oda nekik, majd beléptem az irodába, és azonnal be is csuktam magam után az ajtót.

távoLI ARcTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang