• ɀꪮꫀ •
- Borzalmasan pocsék hét volt, nem hinném, hogy megéri a bele vetett energiát.- fejezi be elkezdett mondomógját a cég gyártási részlegének igazgatója.
- Nem is csinált semmit.- vetem oda unottan a férfinak, aki tátott szájjal figyel engem- Én ott voltam a hétvégén, láttam, hogy hogy dolgoznak ott, persze, hogy nem kapjuk egy hétvége alatt vissza mindazt, amit belefordítottunk ebbe az egészbe, de ez természetes, nem is vártunk azonnal milliókat.
- Igaza van a kisasszonynak, és már kaptunk nagyobb üzletláncoktól is megkeresést a termékeink felé.- áll mellém az eladási osztály igazgatója.
- Elnézést a késésért uraim.- lép be a terembe Leya Woods, aki a cég márka arca, és a Chloé és általam kialakított duó önként kinevezett harmadik tagja. Szőke lány, mármint a hajszíne természetesen, ő is modell állítása szerint, csak éppen nem futott be úgy, mint Chloé, így az apja elrendezte, hogy ő vigyen a Zuzu fő arculatát.
- Mit szeretnél Leya?- néz rá az apám, hiszen éppen az igazgató tanács ülése van, ahol neki valami miatt, semmi keresni valója, például, mert nem igazgató? De ez csak egy tipp.
Oda se figyelek arra, amit a szőke mond, hiszen a telefonom közben elkezd az asztalon rezegni, így azonnal azért is nyúltam, majd megnyitottam a készüléket, meg sem nézve az értesítést.
landonorris
fényképet küldött
Megnyitottam a képet, ahol éppen a pilóta szerepelt az autójával, és a húgával egy lovarda előtt.
z.z.morgenstern
akinek jól megy...
üdvözlöm Flot 😇
landonorris
csak őt?😲
z.z.morgenstern
igen, tudod ő nem küdlözget nekem olyan képeket, ahol éppen nyugisan lazul, miközben én éppen egy igazgatósági ülésen rohadok...
landonorris
annyira unalmas?
z.z.morgenstern
hát, én éppen a mellett érvelek, hogy ne rakják ki apám emberei a seggeteket a szponzoráltak listájáról...🤔
tök izgi 😁
landonorris
MI VAN?
z.z.morgenstern
nyugi, mondom nem engedem
- Zuzu ugye ma együtt ebédelünk?- zavar meg a beszélgetésemben a szöszi, így gyorsan lefordítom a telefonomat, és a velem szemben álló lányra vigyorgok.- Oh persze, majd megkereslek.- villantok felé egy egész fogsoros mosolyt.
- Okika.- indul ki a lány, parfümfelhőt húzva maga után.
VOCÊ ESTÁ LENDO
távoLI ARc
FanficAz internetes ismerkedés soha nem vezet jóra, vagyis általában nem, de ezt soha nem lehet előre tudni, hiszen ha tudnánk hol esünk el, akkor nem mennénk arra, nem igaz? Soha nem gondoltam volna, hogy én is egy ilyen ismerkedés után fogok ekkorát esn...