• ꪶꪖꪀᦔꪮ •
- Mi az hogy Zoe nem jön a többi nagydíjra?!- kiabálok a telefonba, aminek a másik felén éppen Carlos beszél velem- Ő szervezi a csapat és a cég szponzorációját, és nem jöhet?!
- Nem nem jöhet, nem akar jönni.- mondja nyugodtan a spanyol a vonal másik végén- Nem tudta úgy összehozni a dolgait, hogy minden második héten tudjon velünk utazni, ez van kicsi, ha tudod hogy mi ennek az oka, akkor javítsd ki, de jelenleg ez van haver, ezt kell szeretni. Na de én húzok, én nem akarom úgy tönkrevágni a magánéletemet, mint te.- ezzel le is tette a telefont, én pedig az ajtóhoz készültem vágni azt, de éppen benyitott ott valaki.
- Miért ordibálsz?- néz rám az ajtófélfának dőlve Flo, én pedig csak legyintek felé.
Ja amúgy most láttam, hogy tett ki egy képet instára, hogy New Yorkban van, szóval elég messze tudtad üldözni...
Ez nem igaz, én is megnyitottam az Instagramot, és valóban igaza volt Carlosnak, most tett ki egy képet, hogy New Yorkban van. Komolyan képes felmenni és kiülni egy felhőkarcoló tetejére egy kép miatt? Hát ez a lány nem rendes, megfojtom, csak lássam, le is eshet onnan, hol van ilyenkor Chloé?
- Komolyan te bediliztél?- néz rám Flo unottan- Egész héten itthon ültél, és gépeztél Oliverrel, vagy online játszottál, ami nem baj,- emeli fel kezeit mintegy védekezés ként, de az arca nem árulkodott arról, hogy megbánná a dolgokat- de neked is van lakásod, oda se mentél el, ki se mozdultál, Zoeval mi van?- oh igen, rátapintottunk a lényegre, fintorogtam egyet, amire persze Flo azonnal le is csapott- Azonnal mondd el!
- Mit? Hogy egy hétig nem kerestem, így tegnap kinyomott, ma pedig Carlos azzal hív fel, hogy szóltak neki, hogy az ő sajtósa viszi tovább a Zuzu kampányt, mert Zoe nem ér rá eljönni egyetlen egy futamra se? Melyik részét fejtsem esetleg ki neked jobban hugi?- nézek rá, de az ő álla szinte a padlót súrolja.
- Barom.- szólt egy hang az ajtó felől, így húgommal mindketten arra kaptuk tekintetünket. Oliver állt az ajtófélfanak dőlve, és úgy nézett befelé a szobába- Menj el hozzá, ha ennyire el tudtad cseszni.- löki el magát eddigi helyéről, de amikor megszólalok azonnal le is dermed.
- New Yorkban van.- lassan fordul vissza felém, majd úgy néz rám, mintha egy világi szerencsétlenség lennék, vagyis az is vagyok jelen pillanatban, de ennyire nem kellene a fejemhez vágni, kösz...
- Akkor ezen már csak egy féle
- Nagy gesztus.- vág közbe a szoba közepén lévő szőnyegen ülve Flo- Csakhogy drága bátyám arról nem tudsz, hogy Mr. Seggfej Norris már hazudott egyszer ennek a lánynak, aki adott neki még egy esélyt, amit éppenost dobott a kukába.- Oliver csak nagyokat pislog, majd pár másodperc műlva sarkon fordul, így csak halkan hallom, amit mondd.
- Szerencsétlen majom.
••
- Szóval elment New Yorkba?- röhög előttem a kamerába Max- Ember te mennyire vagy szerencsétlen egy egytől unikornisig terjedő skálán.
- Komolyan?- nézek rá felhúzott szemöldökkel- Komolyan kiröhögsz?
- Mit csináljak? Sírjak?- vett el valahonnan egy pohár vizet, és kiitta azt.
KAMU SEDANG MEMBACA
távoLI ARc
Fiksi PenggemarAz internetes ismerkedés soha nem vezet jóra, vagyis általában nem, de ezt soha nem lehet előre tudni, hiszen ha tudnánk hol esünk el, akkor nem mennénk arra, nem igaz? Soha nem gondoltam volna, hogy én is egy ilyen ismerkedés után fogok ekkorát esn...