Bakugou 💥💣
Biegłaś spóźniona na lekcje. Nie patrząc przed siebie. Biegnąc tak przez chwilę wpadłaś na Bakugou. Oboje się przewrociliscie. On wstał pierwszy ale nie podał Ci ręki. Wykrzyknął tylko ,,Uważaj jak łazisz!" I sobie poszedł.
Kirishima🦈♦️
Twoi wszyscy znajomi byli zajęci więc postanowiłaś sama pójść do oceanarium. Przy akwarium z rekinami stał czerwono włosy chłopak. Od razu znaleźliście wspólny temat do rozmowy. Bo tak samo jak on bardzo lubiłaś rekiny. Na koniec wymieniliście się numerami.
Izuku💚🥦
Umówiłaś się z przyjacielem w parku. Przyszłaś wcześniej żeby zająć jakąś ławkę, ale jak na nie szczęście wszystkie były zajęte. Po dłuższej chwili zauważyłaś jedną kawkę gdzie siedział tylko zielono włosy chłopak. Postanowiłaś się dosiasc. Zauważyłaś że coś zapisuje w zeszycie. Zerkajac zza jego ramienia czytałaś co jest tam napisane. Bo jakimś czasie spróbowałaś nawiązać rozmowe. Skończyło się tak że zagadaliscie się tak bardzo że nawet nie zauważyłaś kiedy twój przyjaciel przyszedł.
Todoroki⚪🔴
Spotkalas go w barze z sobą połączyła was miłość do niej. Postawił Ci nawet 2 porcje.
Denki⚡💛
Na przystanku autobusowym rozładował Ci się całkowicie telefon. Widząc to Kaminari zaproponował Ci pomoc. w podzięce napisałaś mu na ręce swój numer.
Mineta🍇🤪
Byłaś z przyjaciółkami na basenie kiedy nagle poczulas że coś A raczej ktoś się do Ciebie przyczepił. Jego kulki przyczepił się tak mocno że mieliście jechać do szpitala żeby was rozdelili. Nie zmarnował on ani chwili żeby trochę cie podotykać dostał przez tu kilka razy po twarzy.
Iida 🦿👓
Byłaś nowa w szkole. Przemierzałaś korytarz w poszukiwaniu pokoju nauczycielskiego. Napotkalas go na drodze i spytałaś o pomoc w odnalezieniu pokoju. Bez wahania sie zgodził przy okazji doprowadził cie po szkole.
Sero🙂🏐
Poszłaś z młodszą siostrą na plac zabaw obok waszego domu. Jak to małe dziecko szybko znalazła sobie kolege do zabawy. Dosiadl się do Ciebie brat tego chłopca. Kiedy dzieci się bawiły wy mieliście czas trochę porozmawiać i wymienić się numerami. Umowiliscie sie na następny dzień na plac zabaw.
Dabi🔷️🔥
Szłaś wieczorem ciemną uliczką kiedy nagle jakiś facet rzucił się na Ciebie i zaczął się dobierać. Próbowała się wyrwać ale to nic nie dawało. Kiedy już się poddałaś nagle pojawił się tajemniczy wysoki mężczyzna i wkroczył do akcji. Po uratowania cie odwrócił się i miał już uciekać kiedy zawołałaś ,, Poczekaj jak masz zna imię?!,, odpowiedział ,,mow mi Dabi!" I znikł. Wyszeptalas tylko dziękuję .
Tamaki🐙💜
Na korytarzu szkolnym wpadłaś na chłopaka sluchajacego muzyki na słuchawkach. Kiedy zorientował się że w Ciebie uderzył podniósł głowę do góry i odrazu zaczął przepraszać. zaśmiałaś się powiedziałaś że nie szkodzi bo to nie jego wina i nie ma co się martwić. Chłopak odwzajemnił uśmiech i odprowadził cie do twojej klasy.
Shigaraki 💙🖐🏻Znałaś Dabiego od bardzo dawna. Pewno dnia zabrał cie do siedziby LOV. Shigaraki nie był do Ciebie zbytnio przekonany. Obserwował cie bacznie przez cały dzień i wypytywalam o dosłownie wszytko.
Shinshou🌌🕶Był deszczowy dzień szłaś ulicą bez parasola. Twoje włosy i ciuchy były całe przrmokniete. Starałas się dostać szybko do domu ale zaczynało lać jeszcze bardziej. zauważyłaś chłopaka z pralką w ręku. Postanowiłaś do niego podejść i spytać czy możesz się pod nią schować. Zdziwiony chłopak oddał Ci swój parasol Po czym zaczął się oddalać.
Hawks🦅🔺️
Szlas galerią z koleżankami kiedy nagle trafiliście na ogromny tłum. Jedna z dziewczyn z którą byłaś usłyszała że jest tam Hawks. Bardzo nalegala żeby do niego podejść więc się zgodziłaś. Wchodząc w tłum ktoś cię popchnął i straciłaś równowagę. Już miałaś się przewrócić ale ktoś w ostatniej chwili zdołał cie złapać. Okazało się później że to był Hawks. Twoje koleżanki nie mogły wyjść z podziwu i gadały o tym resztę dnia.
CZYTASZ
~ Bnha preferencje~
Dla nastolatkówPostacie: ~ Bakugou Katsuki 💥💣 ~ Kirishima Ejiro 🦈♦️ ~ Izuku Midoriya 🥦💚 ~ Todoroki Shoto ⚪🔴 ~ Denki Kaminari ⚡💛 ~ Dabi 🔷️🔥 ~ Shigaraki 💙🖐🏻 ~ Tenya Iida 🦿👓 ~ Mineta Minoru 🍇🤪 ~ Sero Hanta 🙂🏐 ~ Tamaki Amajiki 🐙💜 ~ Shinshou 🌌🕶 ~...