Bakugou 💥💣
,, Idiota i Cham zrobiłam to nie chcący A on jeszcze na mnie nawrzeszczal, odrazu widać że ma trudny charakter. Niech ja go tylko spotkam to mu wszytko wygarnę"
Kirishima🦈♦️
,, Całkiem sympatyczny chłopak, miło mi się z nim spędzilo dzień. Myślę że może coś z tego być. Musimy jeszcze kiedyś się umówić, w końcu lubimy to samo"
Izuku💚🥦
,,Bęłkotał jakby miał schizofrenię na początku myślałem że co jest z nim nie tak, ale po dłuższej rozmowie okazał się dobrym materialem na przyjaciela. Podczas rozmowy widać było przejęcie w jego oczach co bylo nawet słodkie "
Todoroki⚪🔴
,,Postawił mi sobe więc już go lubię"
Denki⚡💛
,, A co jakby mieć taką bez przewodową ładowarkę na prywatność ( ͡° ͜ʖ ͡°) pozatym był dość zabawny"
Mineta🍇🤪
,,Co za popieprzony zboczeniec o bym nigdy już go nie spotkała"
Iida 🦿👓
,, Ewidentnie musi być przewodniczącym klasy"
Sero🙂🏐
,, typowy starszy brat opiekuńczy i miły już shipuje nasze rodzeństwo. Chodź on sam nie był zły coś w sobie ma"
Dabi🔷️🔥
,, Tajemniczy.....Cos czuje że go jeszcze spotkam. Ale chwilą czy on był jakimś bohaterem? "
Tamaki🐙💜
,, Wygląda na samotnego, ale mogę się mylić. Typowy cichy i spokojny nastolatek"
Shigaraki 💙🖐🏻
,, Też mu nie ufam w końcu ma więcej dłoni niż normalny człowiek. Ciekawe czyje one są "
Shinshou🌌🕶
,, Ewidentnie jest coś z nim nie tak. Chciałam tylko na chwilę się schować pod parasolem, a on oddał mi go i sobie doszedł. Nawet nie zwrócił uwagi na to że sam moknie"
Hawks🦅🔺️
,,Nie wiem czy jest taki wspaniały jak wszyscy mówią. Było to bardzo miłe co zrobił ale zapewne pomógł by kazdemu bo w końcu jest super bohaterem"
CZYTASZ
~ Bnha preferencje~
Genç KurguPostacie: ~ Bakugou Katsuki 💥💣 ~ Kirishima Ejiro 🦈♦️ ~ Izuku Midoriya 🥦💚 ~ Todoroki Shoto ⚪🔴 ~ Denki Kaminari ⚡💛 ~ Dabi 🔷️🔥 ~ Shigaraki 💙🖐🏻 ~ Tenya Iida 🦿👓 ~ Mineta Minoru 🍇🤪 ~ Sero Hanta 🙂🏐 ~ Tamaki Amajiki 🐙💜 ~ Shinshou 🌌🕶 ~...