Moraller sıfır arkadaşlar. Sinirler tavan bayanlar Baylar. Allahım insan bi akrabasına nu kadar sinir olur mu?
Neyse
Bölüme geçebilirsiniz...
(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)"Yaaaa burası çok güzel"
Şuan bartınlar ile bir yere gelmiştik. En son bela ile konuşmamın üstünden bi hafta geçmişti ve ondan sonra bi daha konuşmamıştık. Beni 4 yıl sevmeside dilek olay."Evet güzel değil mi? "
Bu bi hafta içinde Bartınla dahada yakınlaştık ve flört gibi bir şey olmuştuk. Allahım sevdiğim çocuk ile flörtüm.
Bartın arkadaşlarıma ve kendi arkadaşlarına dönüp konuştu."Biz biraz yürüyüp geliyoruz siz oturun"
Bartının dediği sey ile yüzüm kızardı.
Bartın bileğimden tuttu ve beni sürüklemeye başladı.
En son bizimkilerden biraz uzaklaşınca bileğimi bıraktı."Ufaklık sana bir şey söyleyeceğim"
"Evet"
"Bundan bir ay önce bana bi anonim mesaj attı. Beni sevdiğini söylüyordu"
"Gerçekten mi? "
"Evet. ama ben kızın sevgisine inanmadım. Sonra konuşmayı bitirdi zaten"
Derin bi nefes aldım. Bartına söyleme vakti gelmişti.
"Bartın""Efendim"
"Şey o o anonim bendim"
Ben bunu neden bu kadar kolay bi şekilde söylemiştim.
Normalde heyecandan ölmem gerekirken hiç heyecan yapmamamistim."Sen ciddimisin? "
"Evet. Hatta istersen mesajları gösterebilirim. "
Birden bana sarılınca ne olduğunu anlamadım ama kollarımı onada dolamadim.
Benden ayrıldı."O zaman anonimin çabaları boşa çıkmadı"
"Anlamadım"
"Ben seni seviyorum sıla"
Buna heyecanlanmam ölmem bitmem gerekmiyormu. Peki neden bu kadar rahat hissediyorum. Neden belaya ihanet etmiş gibi hissediyorum.
"Bartın ben şimdi bi cevap vermesem"
Bartın şaşırmıştı. Kendisini biraz sevsin diye peşinden koşan kız şimdi ona cevap vermek istemiyordu."T-tamam nasıl istersen"
(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)
Eve geldiğimde direkt üstümü değiştirdim ve kendimi yatağa attım.Bela: şimdi siz
Bela: sevgilimisiniz
Bela: bu bi hafta flört dönemiydi
Bela: şimdi de sevgili oldunuz
Bela: hayırlı olsun
Bela: evet bir ay geçti gitti
Bela: belki bi gün beni bulursun be sevdiğim
Okuduğum şeyler ile gözlerim dolarken mesajları tekrar tekrar okudum. Saatlerce o şekilde durduğumda tekrar bildirim sesi geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
birazcık SEV /texting/
Teen Fiction... bilinmeyen numara: birazcık sevsen ölürmüsün be çocuk bilinmeyen numara:seni seviyorum Bartın: kimsin kardeşim.....