Ve yine ben.
Şuan hangi şarkıyı dinliyorsunuz?
Medya anlamsız şey Isksksksnskskwkakwk
Neyse bölüme geçebilirsiniz...
(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)S: beni gerçekten seviyormusun
Şahıs: evet. Neden sordun?
S: o zaman bana kim olduğunu söyle
S: bundan bir saat önce yanıma bi cocuk geldi ve bana beni sevdiğini söyledi
S: onu kırmamak için bir şey söylemedim
S: ama ne olduysa az önce çocuk yanıma gözü mor bi şekilde geldi ve Özür diledi
S: sen mi yaptın?
Şahıs: evet
S: bir daha çevremdeki insanlara zarar verme
S: lütfen
(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)
Telefonu masaya sertçe bıraktım ve yanımdaki kızlara baktım. Onlara bi anonimim olduğunu söylesemiydim. Evet evet onlardan bi şey saklamak istemiyordum.
"Kızlar beni dinlermisiniz? "
Hepsi bana döndü ve söylememi beklediler.
"Şimdi nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. Biraz saçma bir şey ama yani nasıl desem ""Aşko söyle gevelem-"
"Benim bir anonimim var"
Hızla söylediğim şeye hepsi şaşırdı. Melek bir şey söylemek için ağzını açtı ve kapattı. Bunu bi kaç kere tekrarlayınca korktum. Melek gibi bi kız bile şaşırdıysa..."Bak senle dalga geçmek için yazıyorsa onu bitiririm"
Gizem kendinden beklenen şeyi yapınca derin bi nefes verdim.
"Beni sevdiğini söylüyor""Allahım şurdaki ironiye bakarmısın çok mutluyum. Peki sana tipini falan attı mı? Ay nediyosun sen Ayça o bir anonim ha neyse konuşma tarzı nasıl"
"Valla bilmiyorum Ayça al kendin bak"
Ayçaya telefonu uzattım. Elimden alıp whatsApp a girdi."Şahıs diye mi kaydettin"
Başımı hafifçe salladım. Şahıs ile bir buçuk haftadır konuşuyorduk ve ona karşı bi sevgi besleyememiştim. Sadece konuştuğum biri olarak görüyordum ve daha ötesi olmamıştı.
Kantinin kapısı hızla açılınca oraya baktım. Narin yarim gelmişti. Kantinin en arka köşesine ilerliyordu.
Bir tane çocuğun önünde durunca pür dikkat onlara baktım."Bana bak can!"
Can denilen çocuk ayağa kalktı ve gitmeye çalıştı. Bartın onu kolundan tutunca kaşlarımı çattım. Kantin kapısına bakışlarım kayınca borayı gördüm. Oda bana bakınca endişelendiğimi gördü ve bartının yanına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
birazcık SEV /texting/
Novela Juvenil... bilinmeyen numara: birazcık sevsen ölürmüsün be çocuk bilinmeyen numara:seni seviyorum Bartın: kimsin kardeşim.....