(*3*)

8 3 1
                                    

Şuan hangi şarkıyı dinliyorsunuz?

Şahsen ben model/pembe mezarlık
Dinliyorum

Neyse bay bay...
Ha bu arada bu bölüm bilinmeyenden olacak. Yani artık öğrenin dimi dlnejsienehdiem

Medya:bilinmeyen hanım

(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)

Bilinmeyen hanımdan...

Şuan okulun bahçesinde oturmuş bartının gelmesini bekliyorum. Tamı tamına üç gündür yoktu ve devamsızlığı çok fazla diye gelmek zorunda kaldı. İşte benim motorcum geliyor.
Bartın harika bi şekilde motorunu park etti ve indi. Kızlar hemen onu göz hepsine alırken ben yanımdaki arkadaşlarıma döndüm.
Gizem, Ayça ve melek canım kankeytolarım benim.
"Allahım Bartın neden bu kadar yakışıklı"

"Allahım Bartın neden bu kadar kendini beğenmiş,egolu, her şeyi elde edeceğini sanan bi bad boy"

"Ya gizem o öyle biri değil"

"Nasıl biri değil sıla ya nasıl öyle biri değil! Çocuğa özelden yazıyorsun ve sana seni sevmediğini söylediği halde iki tane daha hat alıp bidaha yazıyorsun"

"Ama işte son olanlar-"

"Son olanlar falan yok. Çocuk sana alışacağını bildiği için konuşmaya devam ediyor"

"Peki"

"Allahım şu kızın/peki ve tamam/ demesi beni öldürecek"

"Ya melek sendemi"

"Şaka şaka aşko öyle bi şey olamaz ben seni hep seviyorum"

Melek ile sarıldığımızda gizeme dönüp dil çıkardım.

"Bakıyorum da papucum dama atılmış"

Ayçanın dediği şeye gülüp onuda aramıza aldık. En son dördümüzde sarılınca dışarı çıkan Bartını görmem ile onlardan ayrıldım ve yerime oturdum.
"Büyük horozum güzel adamım dünyam benim"
Dediklerime karşı gizem eli ile beni gösterdi ve gülmeye başladı.

"Bu mal değilse benim adım gizem kaya değil abi"

"Of gizem ha neyse hadi zilin çalmasına çok az kaldı kalkalım"
Hepsi onaylayınca ayağa kalktık ve okula giriş yaptık. 12/A sınıfının önünde durunca karşımızdaki sınıfa baktım.
12/B yarimin sınıfı.
Birinin beni itmesi ile geriye doğru savruldum ve birine çarpıp yere düştüm.
Beni iten kişi selin cadısı çarptığım kişiyse Bartın dı. Ben hala ona bakmaya devam ediyorken oda bana baktı ve göz göze geldik.
Hemen gözlerimi kaçırdım ve ayağa kalkıp sınıfa girecekken hırkamın şapkasından tutulmam ile olduğum yerde durdum. Beni yavaş yavaş kendine çevirdi ve o hasret olduğum gözlerine baktım.

birazcık SEV /texting/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin