(*17*)

7 1 0
                                    

Şuan bölümü yeniden yazdım çünkü bölüm silinmiş. Allahım al canımı da kurtar beni.
Neyse bölüme geçebilirsiniz.
(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)

Gözlerimi açtığımda beyaz bi tavanla karşılaşmayı beklemiyordum. Yattığım yumuşak yeri hissettiğimde ayağa kalktım ve etrafa baktım.
Ama ben evdeydim.
Salondaki açtığımız koltuklarda yatıyorduk. Ne olmuştu ben buraya ne zaman gelmiştim.

Durun gizem. Gizem dün oradaydı.
"Gizeemmmmm! Kalk pan çabuk"

"Ne ne oluyor Manu rios mu geldi! Ah canım aşkım carly i niye getirdin yaaa! "

Ayçanın dağılmış saçları ve gözündeki bant ile ayağa kalkıp bunları demesi istemsiz bi şekilde gülmeme neden oldu.
Gizem de kalkınca meleğe baktım. Uykusuna pek düşkün arkadaşım daha uyanmamıştı.

Onu boş verip gizeme döndüm.
"Bana dün ne oldu niye ve nasıl buraya geldim"

"Ya biz içerde oturuyorduk. Sonra şey geldi işte sende kucağında. Bayılmışsın bizi eve bırakıp gittiler işte"

Basımı yere eğdim. Muhtemelen beni öpeceği için heyecanlanmış ve bayılmıştım.

"Durun siz dün belayı gördünüz mü? "

Gizem bana döndü ve güldü.

"Görmek ne kelime oturduk sohbet ettik"

"Neeee sohbet mi? Çabuk burdan çıktığınız andan olan her şeyi anlatıyorsun"

Meleğin ani çıkışı ile şaşırsamda fazla takmadan yanımdaki gizeme döndüm.
Aklıma gelen şey ile sinsice gülüp Ayça ya ardından tekrar gizeme baktım.
Ayça onu bitirecekti.

Gizem ne diyeceğimi anlamış gibi gözlerini pörtletti.

"Sıla sakın"

"Kızlar Biliyormusunuz gizem belanın kuzeniymiş"

"Neeee! Öhöm öhöm. Gizem seni çok sevdiğimi bil Tamam mı? Ama şimdi sıçtım ağzına! "

Gizem koltuktan atlayıp yukarı koştu. Ayça gözündeki bandı çıkardı ve oda yukarı koştu. Melek ve ben birbirimize bakıp güldük ve telefonları alıp yukarı çıktık.
Ayça gizemin üstüne çıkmış onu gıdıklıyordu.

"Ya sen niye bizi iki ay boyunca uğraştırdın"

"söylesen bitecekti"

"A-ayça kalk kalk üstümden k-karnım ahhhhhh"

Ayça en sonunda kalkınca videoyu kapattım ve gizemin yanına gittim.
"Bizden bir şey saklamanın bedeli bebeğim"
Dedim ve Tiki olduğu yere dokundum. Telefona mesaj sesi gelince açıp baktım.
Beladan gelmişti.

"Tamam bu yine mal mal sırıtmaya başladı kesin bela yazdı. Hadi biz inelim aşağı. Duydun mu sılaaaaa"

"Hı hı"

Onlar gidince yatağıma oturdum ve mesajı açtım.

############

Bela: Günaydın

S: saat 11

Bela: gece geç yattığın için bu saatte kalkman normal

S: bela iyiki sarhoş olmuşsun

Bela: neden?

S: yoksa kim olduğunu oğrenemeyecektim .

Bela: keşke olmasaydım

S: neden

S: beni çirkin mi buldun:(((((((

birazcık SEV /texting/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin