Tanıtım olduğu için kısa .
Kitaba başladığınız tarihi yoruma istiyorum.
Sadece başı yarı texring sonra kurgu anonimlikten ayrılıyor haberiniz olsun.
Keyifli okumalar .
05** *** **** : Bir şey sorabilir miyim ?
Uygar : Soramazsın .
05** *** **** : Neden ?
Uygar : Çünkü seni tanımıyorum .
05** *** **** : Tanıyorsun .
Uygar : Kimsin ?
05** *** **** : Önce sen benim sorumu cevapla .
Uygar : Sor hadi .
05** *** **** : GÜL'Ü seviyorsun değil mi ?
Uygar : Sen bunu nerden biliyorsun ? Kimsin sen ?
05** *** **** : Şimdilik E olarak kaydede bilirsin ismimi öğrenmen için çok erken .
Uygar : ilk sorum ismin değil . Bunu nerden bildiğin .
05** *** **** : Önemli olan biliyor olmam nerden bildiğimin bir önemi yok .
Uygar : Ben nasılsa nerden bildiğini öğrenirim .
05** *** **** : Öğren o zaman .
(Görüldü) son görülme 17.17
WP yi kapattım ve telefonu yan tarafıma koydum . Hadi Hayırlısı . Uygar'a mesaj attım ama bu işin sonu hiç iyi olmayacak gibi .
Ablam odama dalınca kapıya döndüm . Bir rahat bırakmıyolar arkadaş Hayır yani şurda anonimlik yapıyoruz dimi .
" Önce bir kapıyı çalsaydın keşke ablacım . "
"Bana laf yetiştirmeyi bırakta kalk bir işin ucundan tut hadi şimdi gelecekler . "
"Banane niye bir işin ucundan tutayım sanki beni istemeye geliyorlar. Seni istemeye geliyorlar . "
"Beni istemeye geliyor olabilirler ama Enişten ve ailesi önünde kuş yuvası gibi bir topuz , kırk yıllık şort ve tshort ile dolaşabileceğin anlamına gelmez . Kalk üstünü doğru düzgün bir şeyler giyin bari . "
"Birincisi bunlar kırk yıllık değil , ikincisi dur hemen bir abiye giyinip geleyim. Haa üçüncüsü Eniştem değil müstakbel Eniştem . "
" Hadi çabuk düzgün bir şeyler giyin hadi . "
" he he giyorum abiyemi hadi sen git . "
Ablam bana onaylamaz bakışlar attıp çıktı . Tam kendimi güzel yatağıma atmıştım ki bu kezde annem geldi ve beni terlik zoru ile canım yatağımdan kaldırdı .
Ama bir ara geri kaçtım odama ve Uygara msj attım.
E : Bu arada senle kafa bulan bir erkek fln değilim. Haberin Olsun.
Uygar : Öyle olsa dakasında bulurdum seni zaten.
E : Erkek olmadığımı biliyorsun yani.
Uygar : Biliyorum ama benimle derdin ne onu çözemedim.
E : Çözersin . ÇÖzer. Yada çözemezsin. Çözmemen benim yararıma.
Uygar : Çözücez bir şekilde.
(Görüldü) son görülme 17.55
Evet texting kitabım ile karşınızdayım .
☆vote ve yorumları beklıyorum .
Eğer bu kitabı beğenirseniz profilimden diğer kitabımada bakabilirsiniz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLEK FENERİ / Yarı Texting
ChickLitYarı Texting // DİLEK FENERİ Kadının kalbinde adam. Adamın kalbinde başka bir kadın. Adamın kalbindeki kadının kalbinde adamın en yakını. Adamı seven kadın , adamın sevdiği kadının en yakını. İki farklı kalp , tek taraflı iki farklı aşk , hangi...