felix
hyunjin teknisyenin yanına gider misin?
seni bekliyorlarhyunjin
tabii ki
ama nedenini sorabilir miyim?felix
ben de bilmiyorum ki
chan söyledihyunjin
tamamdır
gidiyorum
_hyunjin elindeki dosyaları personel odasına bırakıp hızlıca yürüdü ve teknisyenin yanına vardığında odada dün seungmin'in görüştüğü görevlinin de olduğunu fark etti.
"merhaba, ben hwang hyunjin. strayal blok yönetim şefiyim."
karşısındaki orta yaşlı adamla el sıkışırken teknisyen konuşmaya başladı.
"jimyoung bey'i bugün ben yeniden çağırdım. bize teslim edilen kayıt cihazı yetersiz. eksik parçaların getirilmesi lazım."
hyunjin devamını dinlemek ister gibi adının jimyoung olduğunu öğrendiği adama döndü. bunu fark eden adam da açıklama yapmaya başladı.
"saha denetimine gelen arkadaşlar bir hata yapmış. cihaz küçük çaplı maalesef. tabii ki yenisi gelecek ama gelene kadar da biz internet dağıtımını gerçekleştiremeyiz. biliyorsunuz devlet denetleme getirdi."
hyunjin kaşlarını çatıp konuştu.
"interneti kesecek misiniz?"
adam başını salladı. teknisyen bile bu bilgiye şaşırmıştı.
"sizin hatanız yüzünden tüm strayal'in interneti kesilecek yani."
hyunjin sinirlenmeye başladığını hissediyordu. strayal'in internetinin bir gün bile kesilmesi üyelerin şikayetlerini beraberinde getirirdi.
"bu kadar basit mi? devletin denetim yapmasını anlayabilirim ama anlaştığı şirketin hatası yüzünden biz zor duruma gireceğiz."
"hyunjin bey elimden gelen bir şey yok. dediğim gibi minik bir hata-"
hyunjin, "minik bir hata mı?" diye çıkışıp devam etti. "bu hata yüzünden üyeler rahatsız olacaklar."
"sadece birkaç gün. zaten açıklarsınız."
hyunjin alayla güldü.
"hiç şüpheniz olmasın. tüm üyelerimiz sizin şirketinizin yaptığı bir hata yüzünden internetin kesintiye uğradığını bilecek."
dediklerinden sonra karşısındaki adam bir şeyler mırıldandığında hyunjin iyice gerilmeye başlamıştı ve kendisini zor tutuyordu. bu sırada açık kapının önünden elinde çarşaf ve yastık yüzleriyle geçen jeongin de sesleri duyup o odaya doğru yaklaştı.
"çok büyüttünüz. şimdi cihazın daha hızlı temin edilmesi için gereken yerlerle iletişime geçeceğim."
"ben mi büyüttüm? sizin beyniniz almıyor mu?"
jeongin hyunjin'in iyice sinirlendiğini fark edince ellerindeki çarşafı karşıdan gelen bir diğer blok sorumlusuna verip, "daire 183." dedi. bir şey demesine izin vermeden olayın yaşandığı odaya doğru adımladı. tartışma iyice hararetlenmişti ve teknisyen her an kendini ortaya atmaya hazır gibi duruyordu.
"-hakaret etme hakkı vermez!"
"şefim!"
jeongin adeta cırlayınca üç kişi de kapıda dikilen çocuğa baktı.
"ne var?"
"acil gelmeniz gerekiyor. şu... çarşafların bulunduğu yer... bir sıkıntı var işte."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
strayal, hyunjeongmin
أدب الهواةseungmin, pek düzenli olmasa da var olan ilişkisine birini daha dahil etmek ister. eylül/2020