UVOD

50 3 1
                                    

Ležala sam jednu noć u krevetu, praznog uma kada je ideja eksplodirala u mojoj glavi. Zamislila sam što kada bi... i tako je nastao ovaj roman. Likovi i radnje stvarali su se u mojoj glavi. Misli su letjele. Pokušala sam sebe zamisliti što bih ja napravila kada bi mi se takva situacija dogodila. Zatim su se riječi počele ispisivati na papiru. Odlučila sam da neka moja razmišljanja o životu predočim u svoje likove. I tako počinjemo.

Jednu noć sam razmišljala o životu i kako moraš vjerovati vremenu svog života. Nekad je samo potrebno da kažeš: "Mogu i želim. Gledaj me!". Život ide bez obzira ako izabereš da ideš dalje i zagaziš u nepoznato ili ako izabereš da ostaneš na mjestu, zatvoren u prošlosti, zatvoren u sadašnjosti, razmišljajući što bi bilo i što ako... Život je prekratak za žaljenjem.

Zapitaj se!!! Imaš jedan život. Kako ga želiš provesti?

Ispričavati se? Žaliti? Pitati se? Mrziti sebe? Trčati za ljudima koji te i ne vide i samo su usputna stanica u tvom životu?

Budi hrabar. Vjeruj u sebe. Radi ono što te ispunjava. Riskiraj. Imaš samo ovaj život i učini sebe ponosnim, a ne druge.

Život je kratak, živi ga, ali ne na pola. Ljubav i strast su rijetki, zgrabi ih. Ljutnja i žaljenje su loše, odbaci ih. Strah je užas, ali suoči se sa njim, ne dopusti da upravlja tobom. Snovi i želje nisu ničija ostavština, već sjećanja, stoga stvaraj ih.

Provodimo toliko vremena ne primjećujući male stvari, jer od njih se grade velike. To ti je kao da si prosuo na pod lego kockice, sve sitno do sitnoga i ako želiš nešto sagraditi, moraš te sitne dijelove spojiti i nastaviti spajati dok ne dobiješ veći dio.

Cijelo vrijeme se brinemo oko nevažnih stvari, stvari na koje ne možemo utjecati. Prigovaramo kako nam je teško, ogovaramo i uspoređujemo se sa drugima. Želimo, čekamo i čekamo nešto veće i bolje i tako iz dana u dan, iz godine u godinu s isprikom, ma samo još ovo, a vrijeme ide i nemaš tu sposobnost da ga zaustaviš, da kazaljke zalijepiš da ne otkucavaju, da narediš Suncu i Mjesecu da ne izlaze.

Trebaš se fokusirati i iskoristit ono što se upravo nalazi i događa oko tebe jer dovoljan je samo jedan trenutak, jedna rečenica da promijeni sve, sve što si uzimao zdravo za gotovo.

Spotaknuti se i pasti kada ti život podmetne nogu je nesreća, ali ako nakon pada ostaneš dolje onda ja to zovem izborom.

Moj lik je izabrala da živi život, tako da se život zaljubi u nju.

12 ŽELJA 🔛Where stories live. Discover now