Luna Gray
Kako napraviti listu, popis? , pitala se Luna dok je sjedila u svom vrtu. Na rustikalnom stolu vino je ljubomorno kralo mjesečev sjaj i zrcalilo ga u čaši. Podignula je noge na drugu stolicu i pogledala u zvijezde.
Za previše ljudi potrebna je zastrašujuća bolest, odlazak u mirovinu ili neki drugi događaj koji mijenja život da bi pošteno počeli razmišljati o svim stvarima koje treba učiniti prije nego što umrete., pomislila je.
„I sad sam postala jedna od njih.", rekla je tiho.
U mnogim će slučajevima biti prekasno pretvoriti ove snove u stvarnost. Život je neizvjestan, a sumnja će vam biti poput krivulje. Ne možete biti sigurni da ćete za deset ili dvadeset godina biti u stanju fizički, emocionalno ili financijski učiniti sve ono što želite, poput uspona na dvanaest stotina stepenica na Sigiriya u Šri Lanki ili planinarenje između gradova. Ne možete biti sigurni ni da ćete sutrašnji dan doživjeti.
Ne čekajte da započne taj savršeni trenutak, napravite popis.
Zbog značenja i definicije popisa , neki ljudi imaju snažne emocije u vezi s tim pojmom, ponajviše zato što je podsjetnik na vlastitu smrtnost. No, pravljenje spiska zapravo je u najvećoj mjeri životan sa satima koji su preostali na Zemlji. S tim rečenim, ne morate se osjećati obveznim da svoj popis nazivate popisom, već ga možete nazvati bilo čime što osjetite tople fuzije. Evo samo nekoliko ideja:
-Popis života
- Popis snova
- Popis težnji života
- Životni ciljevi
- Stvari koje treba postići u mom životu
- Životni plan
-Moje želje
Popis nemojte napraviti zato što umirete, nego zato što želite živjeti!. Ovo je bila prva rečenica koju je Luna zapisala. Zatim je napisala naslov, Moje želje.
Jedan od najvažnijih koraka u stvaranju popisa je pohranjivanje. To je ono što sam rekla da je sjećanje naslijeđe.
Luna je odlučila koristiti malu, zelenu bilježnicu sa tvrdim koricama koja će sadržavati popis i unutra će lijepiti fotografije, zapisivati svoje misli, opisivati događaje, osjećaje.
Na kraju ovisi i duljina izrade popisa; ne postoji čarobni broj ciljeva koji bi na njemu trebao biti. Ne možete postavljati ograničenja u nečemu što bi trebalo da vam osvijesti snove.
Gurajte se, ali i budite realni.
Pronađite ideje, nakon što donesete odluku da napravite listu , morate početi kultivirati ideje. Svakako imate nekoliko stvari koje ste oduvijek željeli napraviti u prvom planu i odmah ih zapišite. Ali, kako se nalaze druge nevjerojatne ideje? Kako znate što možete odabrati iz svijeta?
Napišite svoju eulogiju.
Što? Zašto bi itko želio razmišljati o svojoj smrti?
Odgovor je taj da na taj način možete naučiti vrijednu lekciju o tome kako želite da izgleda vaš život kad ste živi. Koju ostavštinu želite ostaviti? Što želite postići? Što biste željeli da vaši prijatelji kažu o vama i vašem životu nakon što ste otišli? Kako izgleda vaš idealan život?
Luna je uzela olovku u ruke i započela pisati. Slova i riječi su se ispisivale same od sebe. Izlazile su iz njene dubine, njene srži. Njena je eulogija počinjala ovako:
Luna je bila odana kći, supruga i prijateljica. Uvijek je bila prva koja se nasmijala i posljednja koja je prosuđivala druge. Bila je istinska zaljubljenica u život - njena najveća strast bila je pokušavati nešto prvi put i dijeliti svoje avanture kako bi nadahnula ostale da izađu iz svoje zone komfora. Njena znatiželjna priroda i želja za učenjem vodili su je da prikuplja tisuće nezaboravnih iskustava i sklapajući prijatelje svih nacionalnosti, vjerovanja, etničkih grupa i rasa. Ova iskustva iz prve ruke i ljudi koje je upoznala bili su joj najbolji učitelji u životu. Osmislila je nekonvencionalan način života u koji se uzbuđivala buditi svako jutro. Bilo je ispunjeno putovanjima, avanturama, uzvraćanjem i puno smijeha. Dotaknula je srca ljudi iz svih slojeva života, iako bi rekli da ih je dirnulo njezino srce.
ESTÁS LEYENDO
12 ŽELJA 🔛
De TodoOtkriti ću vam jednu tajnu... Kada vam kažu da što god poželite to i možete. Vjerujte mi, lažu vas. Jedino možeš sanjati i pokušati, ali život će odlučiti hoćeš li uspjeti. Stoga, život nije da pronađeš sebe, život je da stvoriš sebe. Moj život je p...