6.želja: Vidi

13 2 0
                                    

Luna Gray & Keen O'Connor

Ono što vidimo zavisi o onome što tražimo, samo što ponekad ne znamo što tražimo jer nije isto tražiti i trebati. Potreba i želja se ponekad ne poklapaju.

Onda kada razlučiš potrebu i želju, kada uspiješ u svom životu to razdvojiti i naučiti prepoznavati naiđeš na nekakav drugi problem. Ljudi vide stvari onakve kakvi su oni sami jer polazimo od sebe, a stvari treba vidjeti onakve kakve jesu u biti. Možda stvarno svijet jeste crno-bijel i ne postoje nijanse sivih. Možda ljudi koriste te nijanse sive kao isprika za svoje greške, krive izbore. Iskreno, mislim da je svijet jedna paleta boja i na tebi je, kao glavnom slikaru, da uzmeš taj kist i obojaš ga onako kako ti želiš. Uzmi, odaberi svoju boju. Vidi svoju boju. Vidno živi svoju boju.

Da bi izabrao svoju boju, trebaš prvo shvatiti i vidjeti sebe. Vidjeti iskonsku sebe, sa svim manama i vrlinama. I onda, samo onda kada shvatiš koja si ti boja, vidjet ćeš sebe jer drugi te ne definiraju, ne oblikuju te, ne bojaju te. Ne zaboravi, nemoj čekati da vidiš.

Uvijek vidi ono što je ispred tebe, nikad ne gledaj što je iza tebe jer to ne možeš promijeniti. I uvijek, uvijek vidi ono što netko radi, a ne što govori jer riječi i djela su dvije različite stvari. Kako se ono kaže, jedno misli, drugo radi, a treće govori.

Luna je odlučila da će vidjeti sebe. I vidjela je sebe. Vidjela je ženu u ogledalu koja je željela i trebala. Željela je muškarca koji je imao moć da probudi i zadovolji ženu u njoj. Žena koja je željela osjetiti strast. Žena koja nije imala vremena da se zaljubljuje. Trebala je muškarca koji je imao mogućnosti da joj pokaže svijet. Ako joj je život njega, sliku i priliku vraga postavio na put, tko je ona bila da odbije danu priliku. Vidjela je u njemu ono što je željela i trebala i odlučila je iskoristiti. Možda je riječ iskoristiti netočno ovdje upotrijebljena. Luna je čak smatrala da bi se ta riječ trebala izbrisati iz rječnika jer je bila krivo protumačena, krivo upotrijebljena. Luna je smatrala da svi živimo u suživotu, u simbiozi i svi ovisimo jedni o drugima. Nekome ti nešto uzmeš, ali zato netko tebi nešto da i tako sve u krug.

Dok je Lunu Keen gurao kroz klub, većina ljudi mu je kimala, a žene su ga gutale pogledom. Nije mu mogla vidjeti lice, pa nije mogla biti sigurna, ali oprezni izrazi na licima ljudi pokraj kojih su prolazili govorili su joj sve što je trebala znati. Keen je preko kose čvrsto stezao vrat i nije pokušavao popustiti stisak, ali Luna zna, vidi da to nije stisak zbog ljutnje. Primjećuje da idu prema ulazu jer vidi staklena vrata i ljude koji i dalje čekaju ispred njih.

Djelićem oka Luna ugleda pokret i okrene se. Greg! Šokiranog izraza lica koji brzo prelazi u ljuti gleda kako je Keen izvodi van. Čaša s pićem mu je zastala ispred usana i očito je da će reagirati na ovo što vidi. Luna ima potrebu da mu da nekakav znak, nešto, ali ne može. Keen je posve sigurno svjesno snažno drži i gura je prema njegovom naumu.

„Luna!", začuje Gregov glas iza sebe. Pokuša se okrenuti da spriječi ono što predosjeća, ali uzalud.

„Ne.", naredi joj Keen i izvede ih van, ispred kluba.

Pred Lunom se pojavi Greg, jednostavno i odlučno kaže, „Luna ide sa mnom.". Preko Lunine glave ljutito gleda Keena.

On zastane, pa Lunu povuče za sobom. Podigne glavu i jednostavno vidi ono što je ona izabrala. Vidi svoju potrebu i želju.

„Keen O'Connor, zar ne?", namjerno ga upita ovo jer joj se nije predstavio. Smatrao je da se podrazumijeva tko je on. Keen je popustio stisak znajući da će ona večeras otići s njim, da svoju riječ neće pogaziti. Odmaknuo je svoj ljutiti pogled s Grega i pogledao te oči u kojima je vidio. Ljutnja mu je polako prolazila i sad joj je milovao kožu, opuštajući napetost njenu i svoju.

12 ŽELJA 🔛Onde histórias criam vida. Descubra agora