Kendra przewiduje przyszłość 1/2

917 37 19
                                    

(Ten one shot będzie pisany w 3 osobie, a Kendra ma 5 lat)

Kendra wzięła do ręki różową kredkę i namalowała coś na kawałku jasnego papieru. Odłożyła różowy i włożyła do ręki aż cztery kolory; czerwony, pomarańczowy, żółty i zielony. Potem narysowała coś na kształt tęczy nad dwoma postaciami pośrodku. Nagle do pokoju wparowała mama Kendry.

- Co tam rysujesz? - zapytała.

- Choć zobacyć - odpowiedziała, wymawiając specyficznie swoje słowa.

Marla podeszła do obrazka a na nim zobaczyła dwie postacie z czego jedna z nich miała cztery nogi. Obrazek był lepszy niż wszystkie jej ostatnie rysunki.

 Na długiej porośnięnej - chyba - kwiatami łące latały motyle (wróżki? c-;) , kolibry i ważki. Na środku była chyba Kendra - bo namalowała dziewczynkę z jasnymi brazowymi włosami i różową sukienką. A obok niej stał jakis koń, nie, jednorożec. Wiedziała że Kendry ulubione zwierzę to był właśnie jednorożec. Ale chciała usłyszeć od córki czy ma rację.

- Kto to jest?- zapytała Marla wskazując na czworonożna postać.

- Ten..... - powiedziała przeciągając to słowo i wskazując na konia z rogiem - to jednorożec -dokończyła.

-  A to... - zaczęła. - ...ja - dopowiedziała wskazując na postać w różowej sukience.

- A co robicie na tym obrazku? - zapytała mama Kendry.

Kendra zmarszczyła brwi i zamyśliła się przez jakis czas. Marla musiała powstrzymywać uśmiech, wyglądała tak słodziutko.

- Bierzemy ślub - odpowiedziała.

Słysząc to marla się zdziwiła i postanowiła, że nie powie jej wprost że jednorożce nie istnieją, ale delikatnie jej to wytłumaczy.

- Bo wiesz, kochanie, raczej nie możesz wziać ślubu z panem jednorożcem...... bo ty....emm.... jesteś człowiekiem, a on... koniem -

- Mogę - odpowiedziała krótko.

-Tata mówi że mogę być kim chcę, a ja chce być księżniczką wróżek i wyjść za pana jednorożca!

Spod stołu wyciągnęła skrzydła wróżki i różdżkę i wybiegła długimi susami za drzwi.



----------------

Największy poszukiwacz przygód na świecie tu był.

Oneshoty - BaśniobórOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz