~Le dix-septième chapitre~

496 49 1
                                    

Se aude un ciocănit la geam?Tf.Nu mor astazi b!tch
-Ce-i?intreb somnoros.
Să nu se gândească că mă ridic.
-Sunt Hayes!spune si ma ridic instantaneu.
Ce drecu face la ora asta la mine la geam?
Ii deschid geamul să nu cada naibii
-Ce faci mă drace aici?îl intreb confuz
Mă saruta pe obraz
-Scuze că te-am trezit.Am avut niște probleme și nu vreau să stau singur acasă.Unde-i mama ta si soră ta?întreaba in timp ce se arunca pe pat.
Da,arunca-te ca un porc in patul meu.Esti invitatul meu.Argh,băieții!Și tu esti un baiat,cap sec.spune subconștientul.Sunt un barbat.îi spun enervat.Daca zici tu.
-Mama este la lucru,iar soră mea la o petrecere sau ceva de genu.îi spun și ma pun si eu in pat.
-Ok,atunci putem cate zgomote vrem.spune si incepe sa ma gadile.
-Hayeeees-ras-aaaaaaaaaa!țip si nu se oprește din a ma gadila până obosește.
Mă sărută pe bot și se baga in mine.
-Ești cald!spune mulțumit
-Normal că-s cald,doar nu-s mort!spun amuzat.
Se uită urat la mine.
Îmi dau ochii peste cap.Mă joc cu parul lui și adoarme.
Adorm și eu,iar dimineața când mă trezesc se holbează la mine.
-Ciudatuleeee!exclam si ma ridic.
-Milo,pot să-ți spun o intrebare?mă întreabă timid.
Hayes timid?Interesaaaaaant.
-Cred că da.
-Îți place de Liam?
Râd la intrebarea lui
-Nu.
Nu mai îmi place de Liam de când a aparut Hayes.
-Dar îți plăcea.adauga el
-În trecut.Acum nu.
-Ești sigur.
-Sută la sută.
-PerfectTrebuie să ma duc la muncă.spune si mă uit confuz la el.
-Lucrezi?De când?Unde?
-Nu am zis asta!Trebuie să plec.minte si da sa plece,dar îl opresc
-Ba asta ai zis.De ce nu vrei să-mi spui?intreb incurcar
Își dă ochii peste cap.
-Nu fii pisălog,Milo.spune enervat
-Nu sunt pisălog,dar...-
-Dar ce?
Oftez adânc
-Nimic.Fă ce vrei.spun obosit.
Intru la baie și aud cum ușa se deschide si dupa se inchide.Mă intreb ca ce lucrează?Haaa,poate să-l intreb pe Happy.Neah,mai bine nu.O să-mi spună el cand o să-mi spună.
Trebuie să ajung la muncă.Mă îmbrac repede și ies din casă,fara sa încui usa pentru-că așa m-a rugat Bea.
Îmi așez mai bine geaca și o pornesc la drum.
Intru în librărie,iar mirosul de cărți vechi mă lovește plăcut.
-Bună ziua,doamna Eyre!o salut politicos pe doamna măruntă cu ochii vioi ca de copil.
Langa ea este Happy.Mă uit șocat.
-Bună dragule!Vreau să ți prezint pe cineva!Milo acesta este Happy!îl prezintă ea pe nepotul ei,fara să stie că noi ne cunoastem deja superficial.
-Ne cunoastem deja,bunico.Avem un prieten comun.spune și-mi zambeste cu subînțeles
-Oh,ce bine!spune fericită.
Restul zilei se desfășoară normal,avand mici pauze să vorbesc cu doamna Eyre si Happy.
La închidere îmi iau la revedere de la cei doi,iar Happy se oferă să ma duca acasă.Bunica lui locuiește cu un etaj mai sus de bibliotecă.Ah,ceea ce pare un vis frumos.Refuz,iar el zâmbește înțelegător.Iesim împreuna si in parcare,am surpriza de al vedea pe Hayes.
El si cu Happy iși fac un schimb de priviri ciudat pe care nu-l prea înțeleg.
-Bună,Hayes!îl salut vesel,încercând să-mi ascund șocul.
-Hei,Milo!Intra repede în mașină să nu răcești!spune el ca o bunica îngrijorată
Râd și îi mai zic inca o data pa lui Happy,raspunsul lui fiind:Ai grijă!și un zâmbet milos pe față
Intru confuz în mașină.
-Vrei sa dau caldura mai tare?intreaba Hayes si scutur din cap.Ți-a spus ceva Happy?intreaba,încercând sa para indiferent
-Nu.Trebuia să-mi spună ceva?intreb curios.
-Nu.Eram curios.spune si îmi zâmbește.Îmi pare rau de mica mea izbucnire.Chiar nu am vrut,nu stiu de ce am reactionat așa.
-Te iert,dar daca mai faci asa inca o data,te castrez.îl ameninț,iar fața pe care o face,ma impinge sa izbucnesc in râs.
-Cat noroc am putut sa am,sa dau de îngeraș ca tine?spune si ma mângâie pe picior.
-Mainile pe volan,golane.spun în glumă
-Ay,ay,căpitane!
Ajung acasă,unde normal că este goală.
-Pot să stau,te rog,la tine?ma întreabă și mă lipește de ușă.
-Hmmm,nu stiu.Trebuie sa ma gândesc.
Rânjește si începe sa ma sarute pe gât.
-Mai trebuie?
-Nup.Poți să stai.

Dracul In Persoana[B×B]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum