~Le troisième chapitre~

688 60 16
                                    

Clipesc de mai multe ori.
-Ce?intreb șocat.
-Am spus să mă săruți.
-Nu.îi răspund agitat și îmi musc buza.
-Tu ai inceput totul când m-ai sarutat la petrecere.spune iritat
Primul meu sărut.
-Eram beat și...hei!Nu da toata vina pe mine.Tu m-ai sărutat înapoi.mă apar eu
Încerc să scap din stransoarea lui de oțel,dar nu pot.Ce dracu mănâncă ăsta?Copaci?
Oftează enervat și se joacă cu cercelul din buză.
-Nu poți doar să mă săruți?Doar nu vrei să vadă sora ta filmulețul.
Ahhh,nenorocitul naibii.Înfhit în sec dar spun chinuit
-Bine.
Zâmbește batjocuritor.Buzele ni se ating,și cred că am să vomit.Îmi pune mâna pe ceafă,într-o încercare să mă aducă mai aproape de el.Nu-mi vine sa cred ca fac asta.Sunt un frate îngrozitor.Mă despartă cu greu din sărut,pentru-că el tot nu vrea să se oprească.Nebunul naibii.
-Trebuie să mă duc la oră.îi spun,uitandu-mă la ușă.
Își aprinde din nou o țigară.
-Tocilarul tot tocilar rămâne.spune sec.
Îmi dau ochii peste cap si ies repede.Constiinta o să mă omoare.Cred că am intarziat câteva minute,dar oricum,profesoara intarzie mereu câte 20 de minute.Dacă nu beam atâta ,nu mă m-ai aflam în situația asta de tot rahatul.Un gând îmi trece prin cap.Cum draci avea filmarea aia în telefon?Am vazut ca eram numai noi doi.Of,cine știe?
Intru în clasă si mă pun în penultima bancă,lângă Sam care mă privește întrebător.
-De ce ai stat atâta?Ai diaree?mă intreaba ingrijorat și ewwww.
Oare să-i spun?Hm,mai bine nu încă.
-Um,da.spun,încercând să nu mă strâmb.
Sam stie bine cand mint.
-Oh,îmi pare rău amice.Vrei să-ți dau ceva?
Otrava.
Tatăl lui Sam este farmacist și nu stiu de ce,Sam are mereu medicamente pentru orice la el.
-Nu,o să-mi treacă.spun,punandu-mi capul pe bancă.
Mă freacă un pic pe spate.
-Ok,atunci.
Ora de chimie a fost oribilă.Eu mă simt oribil.
Sper să treaca orele cât mai repede si sa ma inchid in camera mea,gândindu-mă la cat de oribil pot să fiu.L-am sarutat pe Hayes,iubitul lui Bea.Nici măcar nu pot să-i zic ca dobitocul o înșeală deoarece în primul rând nu m-ar crede,iar în al doilea rând,Hayes i-ar arată filmulețul și 100% aș cădea doar eu prost pentru-că el ar fraieri-o,bagandu-i in cap tampenii.

Îmi bag picioarele.Ziua de astăzi a fost...oribilă.Pe holuri,Hayes se uita din când în când la mine și când trecea pe lângă mine,mă împingea cu umărul.Este obsedat omul.Iar drumul spre casa a fost înghesuit,chiar foarte îmghesuit.Hayes se tot împingea în mine,lăsându-mă fără aer si de mirosul lui de menta amestecat cu țigări.Pe urmă,după ce am ajuns acasă,unde era si mama,asta a fost partea buna a zilei.Problema a fost că l-a invitat la cină.Superb,nu?
-Ce dor mi-a fost de voi,copii!spune mama după ce bea apa ei cu lămâie.Cum va descurcati la școală?
-Destul de ok.spun încet.
-Foarte bine!Azi am luat 10 pe proiectul meu.spune Bea mândră
-Copiii mei deștepți!Dar tu,Hayes,dragule?îl intreaba drăgăstos mama
-Destul de bine,doamnă Hutton.raspunde politicos.
Pft,ce prefăcatorie pe capul lui!
-Am auzit ca ai probleme la matematică.Te-ar putea ajuta Milo și ți-am zis sa spui  Samantha.
Mă înec cu mâncarea.Sa nu indrazneasca cumva sa spună da.
-Ar fii minunat.Milo,ai dori sa mă ajuți?mă întreabă prietenos,zambindu-mi drăcos
-Nup.raspund repede.
-Milo Hutton!
-Milo,nu fii rău.
De ce ma mustreasa amândouă?
Hayes își scutura capul trist.
Pufnesc enervat.
-Bine,bine.spun sec.Dar nu va pot promite că o să-i intre ceva în cap.Nu prea are nimic în acoperiș.adaug răutăcios.
Se uită urât la mine.În schimb,mama si Bea râd mulțumite.
Dupa ce termin să mâncăm,Hayes spune că trebuie să plece.
-Oh,de ce?întreabă supărat soră mea.
Lasă-l ma sa plece.
-Trebuie sa ma intorc acasa.Mă cam doare capul.
Vaaaai,sărăcuțul.
-Ai grija să nu te izbesti de ceva cu mașina...de preferabil de un copac.spun cu o adevarata ingrijorare.
-Vai,ești un dulce!spune sarcastic si ma ciupește destul de tare obraji.
-Atunci mai bine stai aici.Poți să stai cu Milo.spune insistent mama.Nu accept un refuz.
Rămân șocat.Ce naiba mai este si asta?Wattpad?
-Nu aș vrea sa va deranjez.
Mama îsi scutura capul.
-Hayes,faci parte din familie.
Face parte din familia reptilelor.
-Va multumesc.
Plescăi iritat din buze.Îmi este somn,deci la revedere.
-Eu mă duc sa ma culc.Noapte buna!spun și mă duc repede in camera mea.
Mă trantesc în pat,sperând că poate se va furisa in camera lui Bea dupa ce adoarme mama...aoleu,sau mai bine.Nu am chef sa fiu unchi.Îmi verific telefonul și văd un mesaj de la Sam.
"Nu o să crezi ce tocmai am aflat.Se întoarce Liam!!!! "

Dracul In Persoana[B×B]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum