Îmi calca spațiul personal,lipindu-ma de ușa liftului.
Râd nervos
-Spațiul personal.spun și încerc să-l împing
-Stai potolit că nu-ți fac nimic.raspunde pe un ton jos.
Își mângâie fața încet,de parcă aș fii nu stiu ce porțelan scump.Se uită la mine și spre surprinderea mea,mă sărută pe frunte.
Asta a fost dră-....ewwww,hai să nu.Milo să nu îndrăznești cumva sa uiți cine este:iubitul surorii tale si cel care te-a batjocorit.
Liftul se oprește la etajul 4,și când mă gândesc ca el voia sa urcăm scările.Ies buimăcit din lift.Își scoate cheile din buzunarul pantalonilor și deschide ușa,dar înainte să intrăm,un tip mai scund decât Hayes cu un cap ne întâmpină.Pare de vârsta lui și are părul brunet lung până la umeri.Are un tatuaj pe braț,care seamănă cu un păianjen.Câh,urăsc păianjenii.
Tipul are un zâmbet mare pe față,iar Hayes pare iritat de prezența lui.
-Salutare,amice!Ce mai faci?îl întreabă fericit.
Cred că are un cercel în limbă.
Mă uit la Hayes si îmi vine sa râd pentru-că pare atât de iritat.
-Bine.îi raspunde sicitirit si ma ia de braț vrând să intrăm înăuntru
-Mă cheama Kylo.Pe tine cum te cheamă?mă întreabă curios.
Vocea lui este relaxanta.
Hayes bate din picior enervat.
-Mă cheamă Milo.îi răspund
-Îmi pare bine de cunoștință Milo.Poate am putea să mergem...începe el dar Hayes se bagă repede.
-Nu se poate.Are treabă.Pa,Kio.spune sictirit Hayes si ma bagă repede înăuntru,trantindu-i ușa în față.
Ce naiba?Voiam să accept...cred.
Înăuntrul este drăguț.Luminat și cu nuanțe drăguțe de albastru si alb.Vad ca are si o bibliotecă mare.Ma intreb daca a citit el toate cărțile din ea.
-Era un prieten de al tău?îl intreb curios.
Se uită urât la mine și se trântește pe canapeaua din mijlocul încăperii.
Mă așez timid langa el.
-Ești bine?îmi incerc norocul
-Nu-mi este prieten si să nu te prind pe lângă el.Nu are intenții bune.Îl știu destul de bine.
Îmi mușc buza confuz.
-Și tu ai?îl intreb amuzat.Eu credeam că sunteți prieteni.
Își dă ochii peste cap enervat.
-Ai crezut prost.spune rece și își scoate o țigară
-Fumezi prea mult.constat eu
-Tu vorbesti prea mult.mi-o întoarce
-De asta am gură.
Iși deschide dar și-o inchide înapoi ca un pește,și sunt sigur că voia să spună o prostie.
-Oricum,nu ai niciun drept să-mi spui cu cine să stau.Kylo pare drăguț.spun și-mi dau seama că nu trebuia să spun asta.
Fac cam multe greșeli...eu fiind una,dar trecem peste asta.
-Atunci du-te la el.Ușa este deschisă.spune pe un ton destul de ridicat și intră într-o camera,tratind usa in urma lui.
Exagerează.
Hmm,seamănă cu personajul din cartea pe care o scriu.Caiden Hairi,un vrăjitor ambulant,probleme cu comportamentul,dar ambițios.Cartea este desrpe magie si dragoste.Nu pot să spun că este cine stie ce,dar exersez.Vreau să devin un mare scriitor.
Poate ar trebui să-mi cer scuze?Eh na,nu am făcut nimic.Adorm,lumea viselor dând peste mine.Mă trezesc din cauza mirosului de mâncare și văd că am pătura pe mine.
Mă iau după miros si ma trezesc cu o imagine ciudată.Hayes într-o bucătărie,gătind cu un șorț cu inimi pe el.
Mor.Awwww.
-Uau.spun uimit
-Dormi ca un porc.Vezi că-ți curg balele pe la gură.spune amuzat.
Îmi dă un șervețel cu care mă sterg si are dreptate,chiar am bale.Ooop.
Roșesc.
-De când știi să gătești?întreb,încercând sa atrag atentia de la balele mele.
-De când m-am mutat singur,cred.
Dau din cap și-mi atrage atenția o fotografie cu el,ținându-si in mâna ursuletul de pluș.
Era așa de fericit și âh,uite-mă si pe mine în scutec în mijloc.Soră mea era într-o rochiță pătată de noroi.Hehe,țin minte că eu am patat-o.
-Când eram mici nu ne suportam.spune,venind lângă mine.
Chicotesc
-De parcă acum ne înțelegem mai bine.
-Hai să mâncăm.Sunt curios dacă îti va placea.
-Oki doki.
Îmi dă o farfurie cu mâncare și mă uit la ea ciudat.Dacă mi-o pus otravă?
-Nu ți-am otravă,cap sec.Mananca.spune nerăbdător
Îmi dau ochii peste cap.Iau o bucățică mica si este chiar...bună?
-Este bun.Uau.
Zâmbește mândru
-Știu.
După ce mâncăm,ne punem pe canapea.Mă ia pe nepregătite si mă trage în poala lui.Roșesc.Vreau să mă dau jos dar mă trage înapoi.
-Poftim.spune și-mi pune o țigară între buze pe care o aprinde.
Încerc sa trag din ea dar încep imediar sa tușesc cand fumul toxic îmi intră in plămâni.
Râde
-Ce fel de influență mai ești si tu?intreb amuzat
-Una groaznică.
Stăm câteva minute în liniște.
-Știu că asta o să mă faca să sun a om rău dar,stii de ce sunt împreună cu Beatrix?mă întreabă la un moment dat.
Mă uit la el derutat
-Pentru-că o iubești?
-Nu.Ca să uit de tine.
CITEȘTI
Dracul In Persoana[B×B]
Storie d'amoreMilo Lee este complet diferit față de sora lui geamănă,Mal.El este tipicul tocilar.Mal este fata populara, răutăcioasă,cu mulți prieteni,cu băiatul rau drept iubit,Hayes Smith.Singurul lucru pe care îl au in comun este că, amândurora le plac băieții...