"În sfârșit ai scăpat de șoseta mirositoare?"întreb fericit
"Ce?Nu la asta mă refeream!M-am intalnit cu Liam la supermarket si mi-a cerut numarul tau de telefon!"spune fericit
Mama vine lângă mine să auda mai bine.
"Iiiiiiiiiiii!Nu creeeed!Încă mă mai tine minte?"
"Normal că da!Mi-a zis ca vrea sa stie ce mai faci!
Mă uit la mama fericit,dar ea a plecat.Ciudaaaat.
Mai vorbim cam o oră,și trebuie să-mi închida pentru că a uitat să-și faca eseul la engleză.Tipic lui.Argh,nu-mi vine să creeeed.Fericirea este întreruptă de Bea care vine plângând la mine.
-Ce ai pățit?o intreb panicat.
Rimelul ei este întins peste tot pe față.Arata ca o războinică.
-Hayes a facut un accident de mașină.Este la spital acum.
Mi s-au înmuiat picioarele.Îl omor dacă a pătit ceva.
-Hai să mergem la spital ,atunci.O să fie bine...Esti în stare să conduci?o intreb timid.
Se șterge la nas
-Da,cred.
Dacă a murit?Oare a intrat într-un copac?Îmi este daca o intreb asta mă omoara.
-Ce aveti copiii?ne intreaba confuza mama
-Hayes a facut un accident de mașină.Mergem la spital.spun repede.
-Vin cu voi.Haideti.spune mama,făcându-se alba la față.
Drumul spre spital este oribil.Înghit în sec și îmi vine să vomit.Sper că nu a pătit nimic.
Intrăm în spital,iar mama o întreabă pe receptionista unde se afla Hayes Abbot.Câh,mă sperie receptionista.Machiajul este ceva...âh.Seama cu un clovn.
Ne spune in ce sala este și ne grabim să ajungem la accidentatul de Hayes.
Mama vorbeste cu doctorul care para destul de tinerel și nu intelegem ce spun acolo pentru-că vorbesc in soapta.Dupa ce termina de vorbit,mama se intoarce la noi veselă.
-Dragilor,nu a pățit nimic grav.Are cateva zgarieturi pe față.
Mă uit exasperat la soră mea.
-Nebuna naibii, am crezut că și-a rupt gâtul,la cat de urat faceai!
-Bea,vrei sa te duci tu prima să-l vezi?intreaba mama
-Normal.Vreau să-mi văd bebelușul.
-Ew.spun scarbit.
-Sper sa te îndrăgostești si tu Milo candva.Este atât de frumos!spune și cu asta se duce la accidentatul ei.
Mama sta de vorba cu doctorul.
Ce m-a speriat nebuna!
Oare o să-mi dea mesaj Liam astăzi?Neah,nu prea cred.
Încep să mă joc Angry BirDs.
A trecut ceva timp de când a intrat Bea.
-Este la fel de frumos cu zgarieturile alea pe față.spune nebuna dupa ce iese.
-Milo,vrei sa te duci si tu?bate apropou mama
-Nu,sunt bine.
-Milo...începe mama amenințator
-Mă duc,ma duc.spun și o sterg repede.
Stă întins pe pat ca un castravete.Eh,arata la fel de urat cu zgarieturile.
-Cum te simți?îl intreb si mă pun pe scaunul de lângă el
Imi mângâie obrazul si i-aș da mâna la o parte dar fiind în ipostaza asta îl las în pace.
-Mă doare capul.spune încet.
-Tâmpitul dracu.În ce naibii ai intrat?spun enervat
Se uită șocat la mine
-Eu îți spun ca ma doare capul și începi sa țipi la mine!Ești incredibil!
Îmi dau ochii peste cap.
-Am intrat într-un copac.spune amuzat.
Îi dau una în cap.
Oop,poate nu trebuia sa fac asta.
-Auuu!se plânge el
Îl mângâi un pic pe cap
-Scuze,scuze.Cum dracu ai intrat într-un copac?Să nu-mi spui că erai beat!spun exasperat
Își mușcă buza
-Nu...poate...un pic.recunoaste el
-Și unde voiai sa te duci beat?La balamuc?intreb supărat
-La tine.spune în șoaptă
Înghit în sec.
-Când îți vor da drumul?Ai câteva zgarieturi și o durere de cap.schimb subiectul.
-Păi,trebuie neapărat să vadă daca mi-am fracutat ceva.Prostii dracu.Le-am spus că n-am nimic grav dar ei au ținut morțiș.
Îi cade capul pe spate într-un hohot de râs.Zici că a scăpat de la balamuc.
Mă uit confuz la el.
-Ce?il intreb derutat
Mă trage mai aproape de el și-mi spune la ureche si îi sint respirație calda pe gatul meu
-I-am facut ochiul vânăt unui doctor.
Râd,dar nici nu stiu de ce râd.
Mă ia spre surprindere când își lipește buzele de ale mele.
Nu stiu sigur ce sa fac cu mâinile și mi le pun pe pieptul lui.
Când îmi dau seama ce fac,mă despart de el.
Îmi zâmbește blând.Doctorul intra si atunci văd vânătaia la ochi.Îmi mușc buza ca sa nu incep sa râd.
-Domnule Hayes,este totul bine.Daca tot te mai doare capul,să iei medicamentele pe care ti le-am dat si daca este ceva mai rau,poti sa te intorci.spune cu un zâmbet fals.
-Ok.Hai să mergem.spune Hayes si se ridica.
O luăm si pe mama,care era absornita de doctorelul frumușel, si pe soră mea care vorbea la telefon.
Mama insistă ca Hayes sa stea cu noi câteva zile,iar normal o să stea cu mine în cameră
CITEȘTI
Dracul In Persoana[B×B]
RomanceMilo Lee este complet diferit față de sora lui geamănă,Mal.El este tipicul tocilar.Mal este fata populara, răutăcioasă,cu mulți prieteni,cu băiatul rau drept iubit,Hayes Smith.Singurul lucru pe care îl au in comun este că, amândurora le plac băieții...