Îi lovesc cu caietul în cap.
-Ce ai în capul ăla?În primul rând este cu soră mea,în al doilea ew.spun enervat.
Se strâmbă din nas,uitandu-se la mine iritat.
-Milo,tu nu te-ai intrebat niciodata de ce nu lasă pe nimeni să se ia de tine?Adică,mai îți amintești cum gorila aia imensa din ultimul te-a împins?Hayes i-a dat un pumn în nas și îi curgea sângele de zici că era cascadă.
Îmi îmgustez ochii la revenirea imaginii.Yuck.
În fine,doar exagerează.
-Are problema la capuț.Ah,și nici nu-mi aminti de ăla...mi-a lăsat ditamai vânătaia pe picior.Oricum,nu mai gândi atât de profund lucrurile.
Încă mai o am si doare ca dracu când pun mâna pe ea.Luara-l dracu.
Dă din umeri,infrânt.
-Dacă zici tu.Dar când te va saruta...-
-Sac,te bat.Hai să mergem la ore.îl intrerup până să mai zică vreo blasfemie.
Am nevoie la baie.
-Pft,bine.Ar trebui să înveți si tu ce inseamna manierele.
-Cum zici tu,prietene.Am nevoie la baie.Ne vedem în clasă.
Iși da ochii peste cap
-Bine,atunci.
În timp ce mă duc la baie,se aude ceva din vestiarul îngrijitorului.
-Știi...ar trebui să te desparți de ratata aia.se aude vocea unei fete.
Ooop,mai bine plec.
-Neah,încă nu.se aude și vocea lui Hayes.
Oop,sau mai bine stau.
Mă apropii mai bine de ușă.
-Mai bine scăpăm de asta.spune fata
Ce dracuuuu?!Să intru?Ce dracu faaac?Poate nu-i el?
Mă dau încet în spate,încercând sa nu fac zgomot dar cad ca tampitul
-Rahat!spun tare și-mi pun mâna la gura.
Milo,tâmpit mai ești!
-Ce naiba?!
Se deschide ușa și...este Hayes cu părul ciufulit,la fel si fata.Nici măcar nu cred ca merge la liceul nostru!Câh.
Hayes rânjește ca un bou.
-Ești un bou!Cum ai putut să-i faci asta lui Bea?întreb supărat.
Plescăie iritat din buze.
-Amanda,pleacă.spune plictisit.
Se uită la el jignită.
-Cum adica?
-Adica fă pași.Ce nu înțelegi?spune cam iritat.
Fata pleaca dramatic,înjurandu-l.
Își pune mâinile în buzunar și se uită la mine,așteptând să spun ceva.Am foarte multe de spus.
-Ce dracu este în neregulă cu tine?Știi ceva?Nici macar nu o meriți pe soră mea.Ea merita pe cineva care o iubește,nu un țânțar care se duce din în fată în fata.spun nervos,aproape țipând.
Se sprijină neimpresionat de un perete și scoate o țigară.
-Oh,și ce vei face?O să-i spui că am înșelat-o?spune,prefacandu-se speriat.
Este chiar bolnav mental.
-Pai,cam da!Am să-i spun ca nu ești decât un gunoi care a înșelat-o.
Își ridică sprânceana amenințător.
-Serios?Păi atunci,am să-i transmit si eu că,frațiorul ei iubitor si grijuliu,i-a sărutat iubitul și chestia frumoasa este că,am un filmuleț cu asta.Tu ce ai?mă întreabă batjocuritor.
Îngheț.
-Minți.Nu te-am sărutat niciodată,iar dacă o făceam,turbam.
Isi scutura capul,dezaprobator.
-Am filmetul în telefon,iar dacă nu vrei să afle,o să faci tot ce vreau eu.mă șantează.
Îmi dă telefonul lui cu filmuletul în care apar doar eu cu el în care îl sărut si el ma sărută înapoi.Argh,acum îmi amintesc vag.Eram la prima mea petrecere la care sora mea m-a obligat să vin cu ea si cu Hayes.Băusem cam mult,cam prea mult și nu prea mai stiu ce s-a intamplat.Dimineata următoarea m-am trezit la mine în pat si m-am gandit că m-a cărat sora mea.
Mă uit socat la el.Îmi mușc buza.Dau să-l sterg dar mi-l sterpeleste repede din mână.
-Nu,nu.Nu trebuia sa te joci cu focul.îmi suflă tot fumul în țigară si încep sa tușesc.
-Ce vrei să fac?intreb,închizandu-mi ochii iritat.
De ce oare băusem atât de multe atunci?
Se aproprie încet de mine,eu dandu-ma înapoi și cumva intru in vestiarul ingrijitorului.
Mă lipește de ușa și-mi șoptește
-Săruta-mă.
CITEȘTI
Dracul In Persoana[B×B]
RomanceMilo Lee este complet diferit față de sora lui geamănă,Mal.El este tipicul tocilar.Mal este fata populara, răutăcioasă,cu mulți prieteni,cu băiatul rau drept iubit,Hayes Smith.Singurul lucru pe care îl au in comun este că, amândurora le plac băieții...